חדשות אודות
טוני מקנמרה

Tony McNamara

חדשות
"מסכנים שכאלה" - ביקורת #2: חוויה טוטאלית ונפלאה (27.01.24)
העולם האודיו-ויזואלי, הסוריאליסטי והצבעוני של "מסכנים שכאלה", מקשה לקלוט בזמן אמת מה מתרחש, גם בגלל הביזאריות הלא מוכרת שצריך לפרש בזמן אמת, וגם בגלל העושר הלא נגמר. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"מסכנים שכאלה" - ביקורת #1: הרבה דברים יפים וחכמים בסרט שלא לכל אחד (26.01.24)
לא קל להוביל סרט עם דמות לא מפותחת שכלית ושמתנהגת מוזר, אבל בסרט "מסכנים שכאלה" אמה סטון המקסימה לא מצחיקה באותה צורה כמו שהיא רגילה ועדיין מצליחה להיות מעניינת. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"קרואלה" - ביקורת: אכזריות בלתי פוסקת בקהל (04.06.21)
יונתן דורון לא הלך לסרט "קרואלה" בציפייה ליצירת מופת אלא בתקווה לסרט מבדר עם רגעים מצחיקים בזכות שתי האֶמות - אמה סטון ואמה תומפסון - אבל אין אפילו כימיה ביניהן. לא עפים ניצוצות, הן משעשעות לעתים נדירות בבאלגן הזה. ביקורת סרט.
"קרואלה" - טריילר: אמה סטון היא המרשעת האפנתית של "101 דלמטים" (20.02.21)
צפו בטריילר לסרט הדיסני "קרואלה" שמקדים את סרט הדלמטים המשפחתי "101 כלבים וגנבים" ומביא את אמה סטון בתור המרשעת האפנתית קרואלה דה-ויל (במקור בגילומה של גלן קלוז). לצידה של זוכת האוסקר סטון, מככבת זוכת שני פרסי האוסקר, אמה תומפסון.
"המועדפת" - ביקורת סרט (04.02.19)
"המועדפת" שופע רגעים חזקים וקומפוזיצית תמונות מושכת ומעניינת. לעומת סרטים תקופתיים אחרים על בית המלוכה האנגלי/הבריטי הוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי, מה שמשאיר אותו קליל וסוחף. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
אייל קטן
אייל קטן
גנוב על החיים
גנוב על החיים
הקול בראש 2
הקול בראש 2
המטבח השתגע
המטבח השתגע