חדשות אודות
אקוופינה

Awkwafina

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"בת הים הקטנה" (2023) - ביקורת: חביב אך פחות חי ותוסס מהמקור המונפש (26.05.23)
רצינו ש"בת הים הקטנה" בגרסת 2023 יעסוק בהתבגרות ורצון לפלס דרך חדשה, וקיבלנו סרט מחנך עם סיפור אהבה מעט צולע. עם זאת, הוא עדיין מספק וכמה מהשינוים בו דווקא חיוביים מאוד ואפילו מקסימים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
דיסני שולחת את סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" לסטרימינג במקביל לקולנוע, אבל בתשלום (11.12.20)
אולפני דיסני הכריזו כי סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" בקולותיהן של קלי מארי טראן ואקוופינה, יעלה בבתי הקולנוע במקביל לשירות הסטרימינג שלהם 'דיסני פלוס', בתשלום נוסף למנוים. זה נראה כמו תמהיל של תקדים "מולאן" עם תקדים "וונדר וומן".
סרט הקומיקס ההוליוודי-אסייתי "שאנג-צ'י" סיים את צילומיו (26.10.20)
סרט הקומיקס ההוליוודי מוכוון-האסייתים "שאנג-צ'י והאגדה על עשר הטבעות" (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) סיים את צילומיו, בצל מחלת הקורונה. את החדשות בישר כוכב הסרט סימו ליו בתמונה חגיגית עם הבמאי דסטין דניאל קרטון.
"ראיה והדרקון האחרון" מחליף במאים וכוכבת: שחקנית "מלחמת הכוכבים", קלי מארי טראן (29.08.20)
סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" של דיסני מחליף את הבמאים, התסריטאית והכוכבת הראשית: שחקנית "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר", קלי מארי טראן, תגלם את התפקיד הראשי של ראיה במקומה של קייסי סטיל.
"הפרידה" - ביקורת: קורה מעט מדי (30.01.20)
"הפרידה" היא פחות קומדיה ויותר דרמה משעממת מאוד שקורה בה מעט מדי. מי שמתעניין בתרבויות זרות יכול למצוא מעט עניין בעלילה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אנגרי בירדס 2" - ביקורת (08.08.19)
"אנגרי בירדס 2" הוא סרט מיותר לחלוטין: אין בו שום יחוד או יופי, וכל מהותו היא עשיית כסף. הוא אמנם שיפור לעומת קודמו בסדרה, אבל זה בגלל שקודמו היה איום ונורא. ביקורת סרט מאת המשפחה של גיא ברמן מכליס.
"עשיר בהפתעה" - ביקורת (23.08.18)
"עשיר בהפתעה" היא קומדיה רומנטית חדשה חסרת השראה, חסרת חן אבל עשירה ברעש ושעמום, שכל יחודה הוא בכוכבים האסייתים שלה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אושן 8" - ביקורת #2 (22.06.18)
מה שהופך את "אושן 8" לנפלא כל כך, הוא הזרימה עם חוסר ההסתברות שבעלילתו ברצינות הומוריסטית גמורה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אושן 8" - ביקורת #1 (21.06.18)
"אושן 8" הוא סרט מהנה ומבדר עם רגעים מצחיקים, שמספק את הסחורה: מקבלים בדיוק את מה שמצפים, עם שחקניות טובות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי