חדשות אודות
תומאסין מקנזי

Thomasin McKenzie

חדשות
"כוחו של הכלב" - ביקורת: קאמברבאץ' במנעד רחב של רגשות (20.11.21)
למרות הקשיחות הקיצונית של הדמות שלו בסרט "כוחו של הכלב", בנדיקט קאמברבאץ' מצליח להוציא מנעד רחב של רגשות וגורם לה להיראות עמוקה ועגולה. ברם הצופים אינם מצליחים להיות מושקעים רגשית בדמויות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #2: חצי מצוין וחצי מגוחך (20.11.21)
החצי הראשון של "אתמול בלילה בסוהו" כל כך טוב, שהוא גורם לחצי השני והמגוחך (לא בקטע הומוריסטי) להיראות אפילו גרוע ומנותק יותר ממה שהוא באמת. העלילה שמתפתחת יפה מפנה את דרכה למחזוריות סרת טעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #1: מתחיל נהדר ולא מתאושש מהתפנית (14.11.21)
"אתמול בלילה בסוהו" מתחיל כדרמה ונופל למחוזות האימה, כשהמילה "נופל" מכוונת - יונתן דורון פשוט איבד עניין בשלב הזה, לא רק בשל שינוי הטון אלא בעיקר כי הדברים מתחילים לחזור על עצמם. ביקורת סרט.
"ג'וג'ו ראביט" - ביקורת: הומור מטורף, שמאוזן עם רגישות ומשמעות (05.01.20)
היעדר התקינות הפוליטית בסרט "ג'וג'ו ראביט" רחוק מלעצור בפיהרר ורוב הסרט משחק על הקו של הומור משוגע לבין הצגת אמת אוניברסלית על התנהלות העולם המערבי ועל הבעייתיות במלחמות ובגזענות. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"המלך" - טריילר מתורגם: טימותי שאלאמה הוא מלך אנגליה הנרי החמישי (28.08.19)
טריילר ראשון לסרט התקופתי "המלך" של דייוויד מישוד בכיכובם של טימותי שאלאמה, רוברט פטינסון, בן מנדלסון, ג'ואל אדגרטון, דין-צ'ארלס צ'פמן, לילי-רוז דפ, שון האריס ותומאסין מקנזי.
"ג'וג'ו ראביט" - טריילר: במאי "תור 3" מגלם את היטלר (24.07.19)
הסאטירה על הגזענות "ג'וג'ו ראביט" של טייקה ווייטיטי מ"תור 3: ראגנארוק" ובכיכובו בתור אדולף היטלר, נחשפת לראשונה אחרי סבב הפסטיבלים שהחל בטורונטו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר