חדשות אודות
ג'סי באקלי

Jessie Buckley

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"רדופה" - ביקורת: העיצוב המוקפד לא מציל מהסתמיות (27.05.22)
עיצוב אסתטי, מוקפד ומדויק להפליא לא מצליח להציל את סרטו של אלכס גרלנד "רדופה" (MEN) מהסתמיות הבלתי מספקת של יצירה רוויה באובר סימבוליזם ועלילה דלה מדי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"לא ממושמעות" - ביקורת: העצמה נשית שהולכת לאיבוד (12.03.22)
למרות שהבמאית של "לא ממושמעות" עשתה את כל הצעדים הנכונים ועבדה עם צמד תסריטאיות כדי להוביל סרט שמתרכז בהעצמה נשית ומבוסס על סיפור אמיתי, משהו הולך לאיבוד בדרך. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"הבת האפלה" - ביקורת: מדויק, יוצא דופן ובלתי מתפשר (16.12.21)
"הבת האפלה" הוא סרטה הראשון באורך מלא של מגי ג'ילנהול כבמאית וגם התסריט המשובח הוא פרי עשייתה. הבחירה בספר של פרנטה היא צעד אמיץ אך משתלם - והתוצאה מדויקת ויוצאת דופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"אני חושבת לגמור את זה" - טריילר מתורגם: צ'ארלי קאופמן מהרהר בעולם דרך ג'סי באקלי (09.08.20)
צפו בטריילר מתורגם לסרט הדרמה השואב גם מן המתח והאימה "אני חושבת לגמור את זה" של צ'ארלי קאופמן, אשר מבוסס על רומן הביכורים באותו השם מאת איאן ריד, והוא הסרט החי ובאורך מלא הראשון שקאופמן ביים מאז "סינקדוכה ניו יורק" (2008).
הישראליות קלינהנדלר והנדלסמן-קרן יפיקו למגי ג'ינהול עם קולמן, ג'ונסון וסארסגארד (15.02.20)
הישראליות אסנת הנדלסמן-קרן וטליה קלינהנדלר יפיקו את סרט הביכורים של מגי ג'ילנהול, "הבת האבודה" (The Lost Daughter), שיככבו בו השחקנים אוליביה קולמן, דקוטה ג'ונסון, ג'סי באקלי ופיטר סארסגארד.
"ג'ודי: מעבר לקשת" - ביקורת: מנסה לסחוט בכח רחמים (10.02.20)
סיפור חייה של ג'ודי גארלנד מעניין ועשיר, אך הבחירה של הסרט "ג'ודי: מעבר לקשת" להתמקד בנקודת זמן ספציפית יוצרת סרט שחוזר על עצמו ומנסה לסחוט בכח רחמים מהצופים - אבל לא מצליח לרגש. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"דוליטל" - טריילר: רוברט דאוני ג'וניור הוא הדוקטור עם החיות שיוצא לחפש תרופה למלכת אנגליה (14.10.19)
סרט המשפחה "דוליטל" יסמן את הפעם הראשונה שנראה את רוברט דאוני ג'וניור משחק מאז "הנוקמים 4: סוף המשחק", וגם את הפעם הראשונה שהוא לא בסרט שקשור לאולפני מארוול מאז "השופט". צפו בטריילר.
"השיר של רוז" - ביקורת (15.08.19)
"השיר של רוז" הוא סרט דרמה "קטן", מהסוג שהבריטים טובים עד מתמחים בהם, אמין, אנושי, עם שחקנים מצוינים שמגלמים אנשים אמיתיים שגרים מחוץ ללונדון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם