חדשות אודות
הימש פאטל

Himesh Patel

חדשות
"תחנה 11" - ביקורת: מבנה נראטיבי שבור (22.03.22)
בעוד שהפרק הראשון של "תחנה 11" מעורר עניין מסויים וציפיה לבאות, בשני הפרקים העוקבים גיא אורבניאק כבר לא הצליח למצוא שום עניין או ריגוש. החל מהקאסט הלא כריזמטי בעליל וכלה בעריכה הבלתי נסבלת. ביקורת סדרה.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
ליהוקי אולסטאר ל"אל תסתכלו למעלה" בנטפליקס: די'קפריו, סטריפ, היל, שאלאמה, גרנדה ובלאנשט (15.10.20)
ליהוק אולסטאר של השורה הראשונה באמת לסרט הסאטירה "אל תסתכלו למעלה" (Don't Look Up) של אדם מקיי בנטפליקס: ליאונרדו די'קפריו, מריל סטריפ, ג'ונה היל, טימותי שאלאמה, אריאנה גרנדה, קייט בלאנשט, הימש פאטל ומת'יו פרי מצטרפים לג'ניפר לורנס.
"השמים הם הגבול" - ביקורת: מסע מרהיב ללא דמויות מעניינות (05.12.19)
השחזור התקופתי בסרט "השמים הם הגבול", התלבושות והקטעים הרבים באוויר יפים אבל הדיאלוגים מתיימרים להישמע חכמים ועמוקים ולא נשמעים אמיתיים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"יסטרדיי" - ביקורת (04.07.19)
"יסטרדיי", סרט עם רעיון ממש חמוד, מדגים איך אפשר לקחת גימיק שהיה מחזיק יופי כסרט קצר של חצי שעה, ולהפוך אותו לסרט מפרך - אפילו ששירי הביטלס מלווים את הפסקול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם