חדשות אודות
לודוויג גורנסון

Ludwig Göransson

חדשות
"אופנהיימר" - ביקורת #2: מספיק בשביל ללמוד קצת, לא מספיק בשביל להעמיק (22.07.23)
"אופנהיימר" עשוי בצורה שמנסה לעורר איזו ארשת חשיבות וחוויה "גדולה מהחיים" שאפשר לראות את התפרים - כלומר, להפריד בין הסאונד לבין הוידאו האבסטרקטי והתסריט שמלא במשפטי מחץ שלרוב לא מרגישים טבעיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הפנתר השחור 2: וואקנדה לנצח" - ביקורת: חוסר כריזמטיות של שחקנים בינוניים (11.11.22)
בעוד ש"הפנתר השחור" יזכר כאחד הסרטים היותר מקוריים ביקום הקולנועי של מארוול לדורותיו, הרי שעל ההמשך שלו "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" אין יותר מדי דברים טובים לומר וסביר מאוד להניח כי ישכח במהרה. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"אדומה אש" - ביקורת #2: הכל מוקצן ומביך מאד (11.03.22)
אמנם "אדומה אש" היא קומדיה, אבל אופן התגובה של הדמויות למצבים כל כך מוקצן ומופרך שהכל הופך למגוחך. יש לנו את האישה המסרסת, האמא השתלטנית, בנות נוער שטופות הורמונים והכל מוקצן ומביך מאוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אדומה אש" - ביקורת #1: מתיש עם הרבה דמויות היסטריות (11.03.22)
ההתנהגות המוגזמת של כולם בסרט "אדומה אש", בעיקר כולן (אמא, בת, דודות, חברות) מנטרל את הדרמה מהסיפור, מהמצבים ומהקשרים בין הדמויות, ולא מחפים על זה בהומור וקומדיה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2