חדשות אודות
קווין רובין

Kevin Rubin

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרות הישראליות "ירושלים" ו"הד קולך" יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021; חגי לוי בראש השיפוט (01.07.21)
הסדרות הישראליות "ירושלים" עם רותם סלע ו"הד קולך" עם הזמר הישראלי אור עמרמי ברוקמן יתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2021 שבצרפת. בראש חבר השופטים בתחרות הבינלאומית יעמוד היוצר הישראלי שפועל בהוליווד חגי לוי ("בטיפול", "הרומן").
צביקה הדר, קווין רובין ודורון בן דוד מצטרפים לרותם סלע ב"ירושלים" (08.01.21)
צביקה הדר, כוכב הרשת קווין רובין ("פול גז") ודורון בן דוד מצטרפים לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן. הם מצטרפים אל השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה"), תחת בימויו של אילן עבודי ("שטוקהולם").
עומר חזן לוהק לעונה השניה של "שבאבניקים" ולסדרה "בעלת החלומות" (17.08.20)
כוכב "פלמ"ח", עומר חזן, לוהק לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים" ולסדרת דרמה יומית נוספת בשם "בעלת החלומות". עוד לוהק ל"שבאבניקים" גם דניאל מורשת מ"כדברא" ומ"זאת וזאתי". שתי הסדרות מופקות עבור HOT.
קווין רובין, און רפאלי, שירה לוי ל"פול ספיד", ספין-אוף לסרט הנוער "פול גז" (03.03.20)
כוכב הרשת קווין רובין יככב בספין-אוף "פול ספיד" המוקדש לדמות שגילם בסרט הנוער הישראלי "פול גז" ויצטרפו אליו און רפאלי, ריף נאמן, שירה לוי, אברהם ארנסון, דין גרבר, טל גרושקה, חן אמסלם, אקי אבני, גל אמיתי ונתי רביץ.
"פול גז" - טריילר: תובל שפיר וקווין רובין מתחרים באופנועים ובאהבה (20.07.19)
סרט הילדים-נוער הישראלי "פול גז" של קובי מחט, התחדש בקדימון טריילר רשמי המציג את התחרות בין תובל שפיר לקווין רובין על ניצחון בתחרויות אופנועים ועל ליבה של הבחורה.
תמונה ראשונה מהסיטקום הישראלי "משפחה בהנפקה" (05.06.19)
הסדרה בכיכובם של דביר בנדק, דנה סמו ובר מיניאלי, מספרת על משפחה שבה הבת האמצעית מקבלת השקעה של שני מיליון דולר, על מנת לפתח את הרעיון לסטארט-אפ שלה בתחום האופנה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי