חדשות אודות
נאיה בינשטוק

Naya Bienstock

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

טיזרים ראשונים לסדרת הפשע-קומדיה הישראלית "4:20" (22.04.23)
צפו בשלל טיזר טריילרים של סדרת הדרמה-פשע-קומדיה "4:20" של דוד דהן ועידו דרור עבור HOT ובכיכובם של עוז זהבי, חנן סביון, יובל שרף, נווה צור, שירה לוי, נאיה בינשטוק ודולב מסיקה.
"עולה לראש" - טריילר: חברי "ערוץ הכיבוד" מצטרפים ללהקה צבאית, וזה לא הולך חלק (14.06.22)
צפו בטריילר לסרט הקומדיה הישראלי "עולה לראש" בכיכובם של שלישיית "ערוץ הכיבוד", דור מוסקל, רותם קפלינסקי ועומר ריבק, שלא חושף הרבה מהעלילה של הסרט, אבל מעביר את רוח השטות של הסרט.
עוז זהבי, אורי פפר ומיה דגן לעונה השניה של "פלמ"ח" (30.12.20)
השחקנים עוז זהבי, אורי פפר ומיה דגן מצטרפים לעונה השניה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח", לצידם של הכוכבים החוזרים אברהם ארנסון, נאיה בינשטוק, עומר חזן ויעל שלביה.
נבחרה השחקנית לככב לצידו של יהודה לוי ב"ריקוד האש": מיה עיברין (03.11.20)
השחקנית העולה מיה עיברין לוהקה לככב לצידו של יהודה לוי בסדרת הדרמה "ריקוד האש" של רמה בורשטין מ"למלא את החלל" המצליח. זוהי הפעם הראשונה שבורשטין יוצרת לטלויזיה, ועוד יצטרפו לצוות השחקנים נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, עדו ברטל, והדוגמנית נעם פרוסט.
"פאודה" חודשה לעונה 4, "פלמ"ח" ו"אבא מטפלת" חודשו לעונה 2 (14.09.20)
yes חידשה מספר סדרות ישראליות לעונות נוספות: סדרת הפעולה "פאודה" חודשה לעונה רביעית, סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" חודשה לעונה שניה, וכך גם סדרת הקומדיה המשפחתית "אבא מטפלת".
"פלמ"ח" - פרק 1 המלא לצפיה: עומר חזן ויעל שלביה יתאמנו כנגד הבריטים למען הקמת מדינה (04.04.20)
צפו בפרק הבכורה של סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" בכיכובם של עומר חזן, יעל שלביה, אברהם ארנסון, נאיה בינשטוק, אלדד פריבס, נתי רביץ, גל פרנק, דולב מסיקה, אביב פנקס, נגה ד'אנג'לי, לילי איבגי, אורי גוב, טל גרושקה ונטע רוט.
"פול גז" - טריילר: תובל שפיר וקווין רובין מתחרים באופנועים ובאהבה (20.07.19)
סרט הילדים-נוער הישראלי "פול גז" של קובי מחט, התחדש בקדימון טריילר רשמי המציג את התחרות בין תובל שפיר לקווין רובין על ניצחון בתחרויות אופנועים ועל ליבה של הבחורה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם