חדשות אודות
אוראל צברי

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה כ-250 אלף צופים ב-11 ימי הבכורה (24.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה כ-250 אלף צופים בעשרת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון העוקב, כולל).
הקומדיה הישראלית "ההילולה" משכה מעל 100 אלף צופים ב-4 ימי הבכורה (17.07.23)
הקומדיה הישראלית "ההילולה" של שלום אסייג ואריאל בנבג'י משכה מעל 100 אלף צופים בארבעת הימים הראשונים בקולנוע (חמישי עד ראשון, כולל).
תמונות מהפרימיירה של "ההילולה", הסרט של "שנות ה-90" (04.07.23)
הציצו לתמונות מהפרימיירה של הסרט הישראלי "ההילולה" עם שלל הדמויות של הסדרה "שנות ה-90". את הסרט ביימו במשותף שלום אסייג ואריאל בנבג'י , ולצד שניהם נכחו שאר כוכבי הסרט אוראל צברי, עפר שכטר, גרא סנדלר, דניאל אסייג, אוולין הגואל ועוד.
הסתיימו צילומי "ההילולה", הסרט הישראלי שממשיך את "שנות ה-90" ו"שנות ה-80" (08.03.23)
הסתיימו צילומי הסרט הישראלי "ההילולה" שימשיך את עלילות הסדרות הקומיות המצליחות "שנות ה-90" ו"שנות ה-80" של דניאל ושלום אסייג.
הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", עומר פרלמן רומז לעונה 3 (21.01.21)
הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", וכוכבי הסדרה יצאו אל הרשתות החברתיות כדי לסכם את החוויה. כוכב הסדרה עומר פרלמן סטריק רמז שהעונה השלישית כבר מתוכננת, אך בינתים אין אישור רשמי של הוט.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
החלו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים" (14.10.20)
החלו צילומי העונה השניה של הדרמה היומית הישראלית "שבאבניקים". הצילומים התעכבו מהתוכנית האחרונה שהיתה לצלם בספטמבר - אחרי דחיות נוספות - כולן בעקבות משבר מחלת הקורונה. ישראל אטיאס, דניאל גד, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן שבים לככב.
עדי חבשוש ואורטל בן שושן לעונה השניה של "שבאבניקים" (21.08.20)
השחקניות עדי חבשוש, אורטל בן שושן ורוני מרחבי תצטרפנה לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים", כמו גם הקומיקאי אוראל צברי והשחקן החוזר בתשובה שולי רנד. בעבר דיווחנו כי גם דניאל מורשת ועומר חזן יצטרפו לעונה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול