חדשות אודות
לין-מנואל מירנדה

Lin-Manuel Miranda

חדשות
"בת הים הקטנה" (2023) - ביקורת: חביב אך פחות חי ותוסס מהמקור המונפש (26.05.23)
רצינו ש"בת הים הקטנה" בגרסת 2023 יעסוק בהתבגרות ורצון לפלס דרך חדשה, וקיבלנו סרט מחנך עם סיפור אהבה מעט צולע. עם זאת, הוא עדיין מספק וכמה מהשינוים בו דווקא חיוביים מאוד ואפילו מקסימים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סיכום שנתיים בקולנוע 2021-2020 (02.01.22)
אחרי סגירה עולמית חסרת תקדים של בתי הקולנוע חזרו בהדרגה להקרין סרטים במקום הראוי להם, ויונתן דורון סוקר את הסרטים הבולטים של השנים 2020 ו-2021, מ"וונדר וומן 1984" עם גל גדות עד "ספיידרמן: אין דרך הביתה", מ"טיק טיק בום" ל"האב", ועוד.
"אנקאנטו" - ביקורת #2: כמו יצא מספר הדרכה לסרט דיסני (26.11.21)
"אנקאנטו" הוא סרט שכמו יצא מספר ההדרכה "כך תכתוב, תביים ותאייר סרט אנימציה של אולפני וולט דיסני". העלילה שגרתית וחסרת מעוף, הדמויות חסרות כל ייחוד או קסם, וזה ביחוד מפתיע כי הסרט עוסק בקסם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אנקאנטו" - ביקורת #1: צבעוני ומקסים (26.11.21)
"אנקאנטו", סרט האנימציה באורך מלא ה-60 של דיסני, נראה מקסים, עם צבעוניות ועיצוב נהדרים, אך הוא רחוק מהסרטים הטובים ביותר של דיסני והשירים של לין מנואל מירנדה נעדרים להיט. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"שכונה על הגובה" - ביקורת: סוחף גם אם אינו חף מפגמים (02.07.21)
אם יש לכם חיבה למיוזיקלס, "שכונה על הגובה", על אף שאינו חף מפגמים, יצליח לסחוף אתכם ולהעניק לכם מקום לברוח אליו מהחום הבלתי נסבל שבחוץ, מקום בו תוכלו להתמסר לסיפור אגדה על אהבה וחלומות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ויוו" - טיזר טריילר: יוצר "המילטון", לין-מנואל מירנדה, מדבב דביבון מזמר (01.05.21)
יוצר "המילטון" ו"שכונה על הגובה", לין-מנואל מירנדה, תרם את קולו לדביבון הלופת (קינקז'ו) המזמר שששמו "ויוו", בסרט שמבוסס על ספר ילדים שכתב. צפו בטיזר טריילר קצרצר ומוסיקלי לסרט האנימציה שיעלה בנטפליקס.
"לילו וסטיץ'" יקבל חידוש חי, ג'ון מ. צ'ו במגעים לביים (14.11.20)
"לילו וסטיץ'" יקבל חידוש חי כמו "ספר הג'ונגל", "דמבו" וחברים אחרים מבית דיסני. הבמאי האסייתי ג'ון מ. צ'ו ("עשיר בהפתעה", "ג'י איי ג'ו 2: סוגרים חשבון") במגעים לביים את ההרפתקה על בת הוואי שמאמצת חייזר.
סרט מצולם מהמחזמר "המילטון" עם השחקנים המקוריים יעלה לאקרנים מסביב לעולם (04.02.20)
המחזמר המצליח "המילטון" מאת לין-מנואל מירנדה יגיע לבתי הקולנוע מסביב לעולם בגרסה מצולמת של ההופעה הבימתית באולם 'ריצ'ארד רוג'רס' שבמנהטן, ארה"ב, עם צוות השחקנים המקורי.
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #2 (23.12.18)
העיצוב בסרט "מרי פופינס חוזרת" יפהפה, מוקפד ומושך את העין, אך שם פחות או יותר נגמרים הדברים החיוביים לומר עליו. זה לא שהוא סרט רע, פשוט חסר בו קסם קולנועי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מרי פופינס חוזרת" - ביקורת #1 (21.12.18)
הסרט המוזיקלי "מרי פופינס חוזרת" נעשה 54 שנים אחרי הסרט הראשון. בניגוד לסרט המעולה ההוא, אין פה טיפת מקוריות, שום דבר שייזכר או יועתק כמחווה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
האיש שרצה לדעת הכל
האיש שרצה לדעת הכל
הילד השישי
הילד השישי
מרגלים מזדמנים
מרגלים מזדמנים
הדברים שהלכו לאיבוד
הדברים שהלכו לאיבוד