נטפליקס ואפל היו במגעים לרכוש את "ג'יימס בונד: לא זמן למות" לסטרימינג

"לא זמן למות". אנה דה ארמאס, דניאל קרייג.

"לא זמן למות". אנה דה ארמאס, דניאל קרייג.

אולפני MGM ניהלו מגעים למכירת סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות" לחברות הסטרימינג נטפליקס ואפל, אחרי מספר פעמים שהסרט נדחה מהפצה לבתי הקולנוע, כך על פי דיווח של בלומברג. לבסוף המגעים לא הבשילו והסרט ישאר בהפצה לבתי הקולנוע, ככל הנראה בשל דרישת מחיר עצומה של 600 מיליון דולרים על פי דיווח של וראייטי. אם היה מחליף את הפצתו לבתי הקולנוע בסטרימינג, "לא זמן למות" היה הופך לסרט היקר ביותר שעושה את המעבר, עם עלות מוערכת של כ-250 מיליון דולרים.

סרטים אחרים שעשו את המעבר, כמו "גרייהאונד" (אפל) ו"משפט השבעה משיקגו" (נטפליקס), היו משמעותית זולים יותר, אבל לא נהנו מציפיה רבה כמו שיש לקראת סרט של ג'יימס בונד. מקורות בתעשיה סיפרו כי MGM כבר הפסידו עליו בין 30 ל-50 מיליון דולרים בגין הדחיות שהיו לו בקולנוע מפאת מחלת הקורונה (בשל עלויות פרסום וכו'). "לא זמן למות" היה אמור לעלות לאקרנים באפריל 2020, נדחה לנובמבר, ואז נשלח אל אפריל 2021, בתקוה שזו תהיה הדחיה האחרונה.

לא ברור עד כמה בקלות היתה מתקדמת עסקת מכירה לסטרימינג, אם היתה חברה שהיתה מסכימה לרכוש אותו. לסרט יש מפיקים ואחראי זכויות בעלי השפעה רבה, וגם אולפני יוניברסל שמפיצים את הסרט מחוץ לצפון אמריקה הם בעלי ענין (על אף שהאחרונים הם גם אלה שהיו הראשונים לשבור את חלונות ההפצה לקולנוע בארה"ב). בהקשר של הפרדה בין סוגי הפצה למדינות שונות כבר יש תקדים: "מולאן" של דיסני יצא בחלק מהארצות בעולם בסטרימינג ובחלק (דוגמת סין) בבתי הקולנוע.

"לא זמן למות". דניאל קרייג.

"לא זמן למות". דניאל קרייג.

נכון לעכשיו, "לא זמן למות" מיועד לעלות בבתי הקולנוע מסביב לעולם באפריל 2021 כאמור. מככבים בו דניאל קרייגרמי מאלקאנה דה ארמאסליה סיידולשאנה לינץ'רייף פיינסכריסטוף וולץג'פרי רייטנעמי האריסרורי קיניר ובן ווישו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?