דיסני מוציאה גם את "האלמנה השחורה" ו"קרואלה" לסטרימינג בתשלום במקביל לקולנוע

"האלמנה השחורה". סקרלט ג'והנסון, פלורנס פיו.

"האלמנה השחורה". סקרלט ג'והנסון, פלורנס פיו.

בזמן שאולפנים מתחרים מגיעים להסכמות עם רשתות בתי הקולנוע על חלונות הפצה בלעדיים מקוצרים, דיסני דווקא ממשיכה לשלוח שוברי קופות פוטנציאלים אל שירות הסרטרימינג שלה 'דיסני פלוס' במקביל לקולנוע. ענקית העכבר הכריזה כי הפרק הבא בסדרת סרטי מארוול "האלמנה השחורה" בכיכובה של סקרלט ג'והנסון יגיע לסטרימינג ב'דיסני פלוס' ולקולנוע בארה"ב ב-9 ביולי 2021 (דחיה נוספת מה-7 במאי 2021 שקדם לה ה-6 בנובמבר 2020) וכי "קרואלה" בכיכובה של אמה סטון יגיע לסטרימינג ולקולנוע ב-28 במאי. שני הסרטים יהיו זמינים ב'דיסני פלוס' בתשלום נוסף תחת המטריה של 'גישה לבכורה' (Premier Access), שעד כה המחיר לסרטים במסגרת הזו (כמו "מולאן" ו"ראיה והדרקון האחרון") היה 29.99 דולרים (שווי של 3 כרטיסי קולנוע, ולהבדיל – ב'דיסני פלוס' כל ההכנסות הולכות רק לדיסני ולא מתחלקות עם בית הקולנוע). בישראל ובשאר המדינות שבהן 'דיסני פלוס' לא פועל, הסרטים יגיעו כרגיל רק לקולנוע (ללא שירותי VOD-בתשלום במקביל).

כדאי לציין: בתי הקולנוע בארה"ב מראים התאוששות: אט אט נפתחים בחזרה עוד ועוד ברחבי אמריקה, כולל במדינות עם שיעורי ההכנסות הגדולים ביותר – ניו יורק וקליפורניה. דווקא על רקע פתיחתם של כמה בתי קולנוע בולטים בשתי המדינות הנ"ל, ובו ביום שאולפני האחים וורנר מגיעים להסכמות עם רשת הקולנוע השניה בגודלה בארה"ב, הכריזה דיסני על המהלך שרבים ציפו לו דווקא בחודשים קודמים כשתחזיות הקורונה היו הרבה יותר עגומות, לפחות במקרה של "האלמנה השחורה".

על הדרך, דיסני עדכנה עוד כמה פרטים: סופית כי "לוקה" (Luca) של פיקסאר יגיע ישירות ל'דיסני פלוס' ב-18 ביוני וללא עלות נוספת, בדומה ל"נשמה"; ואילו הסרטים הבאים יגיעו בינתים רק לקולנוע ושינו תאריך: "לשחרר את גיא" (13 באוגוסט בארה"ב), "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות" (3 בספטמבר), "מוות על הנילוס" עם גל גדות (11 בפברואר 2022).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?