חדשות אודות
לוק בסון

Luc Besson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"דוג-מן" - ביקורת: השחקן הראשי והכלבים בתצוגת משחק מרהיבה (24.03.24)
בסרט "דוג-מן", הסצינות עם הכלבים מעניקות נופך ייחודי לסרט ובהחלט מלהיב לחזות ברמה כזאת של דיוק, והשימוש בשירים איקוניים של דיוות מוזיקליות שמספקים הפוגה מהסבל והקושי שמוצג על המסך. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"רפסודיה בוהמית" - ביקורת #1 (30.10.18)
"רפסודיה בוהמית" הוא סרט שלעריכה המצוינת שלו יש חלק חשוב בהצלחה שלו, ולא רק בקטעים המוזיקליים שהם החלקים הטובים ביותר לאורך כל 134 דקותיו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מישל פייפר תגלם אשת המאפיונר רוברט דה נירו (30.05.12)
השחקנית מישל פייפר מנהלת מגעים לככב לצד רוברט דה נירו בקומדית הפעולה "מלביטה" שכתב לוק בסון ומזכירה מאד את הסדרה "ליליהאמר".
"נעולים" - ביקורת (12.04.12)
"נעולים" יכול היה להיות סרט מצוין ולהיות מוזכר באותה נשימה יחד עם האלמנט החמישי המעולה, אולם, למרבה האכזבה, בפועל מדובר בסרט די עלוב. גיא דולינגר מבקר.
קולומביאנה - ביקורת (01.09.11)
האמת המאכזבת הינה כי "קולומביאנה" הוא סרט מבולבל, לא הגיוני וחסר יחוד, לבד מהעובדה כי הוא מרשים ביותר בכמות ה'השאלות' שלו מסרטים אחרים. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
שוברי קופות 29.08.11: "קולומביאנה" ושאר הבכורות לא מקבלות "עזרה" (29.08.11)
שלוש בכורות בבתי הקולנוע בארה"ב לא הצליחו להעיף את סרט הדרמה "העזרה" מהמקום הראשון של טבלת הקופות מסוף השבוע, שהתקיים בצל סופות ההוריקן.
קיץ 2011 (13.05.11)
ברשימת ההמלצות שלנו ישנם בין היתר 6 סרטי המשך לסדרות סרטים מצליחות מאד שהוכיחו כבר את יכולותיהן בקופות, 5 סרטים מבוססי קומיקס, 3 סרטי אנימציה, 7 סרטים שיוקרנו בתלת מימד, וסרט ישראלי אחד.
ביקורת DVD: מפריז באהבה (03.07.10)
הביצוע די גרוע, גם השחקנים מעוררים גיחוך ופשוט כל הניסיון הזה לייצר סרט אקשן מותח עם בגידות, מזימות, יריות, אהבות וקללות - לא הלך להם.
ביקורת: הרפתקאותיה המופלאות של אדל (02.07.10)
נהדר, מצחיק, שובה, נוגע, הורס, יפה, עשוי היטב, זורם, קליל, מעלף, מרגש והזוי - או פשוט: "הרפתקאותיה המופלאות של אדל" הוא סרט מעולה!
ז'אן רנו יגיע לישראל עם במאי "22 קליעים" בכיכובו (13.04.10)
השחקן ז'אן רנו והבמאי רישאר ברי יגיעו לישראל במטרה לקדם את סרטם המשותף, "22 קליעים" שיצא לאקרנים ב-29 לחודש.
ביקורת: מפריז באהבה (09.02.10)
התסריט של "מפריז באהבה", על פי רעיון של לוק בסון, חסר מעוף, העלילה לא רק מופרכת אלא גם מגוחכת, והדיאלוגים איומים.
שוברי קופות 08.02.10: טאטום וסייפריד הדיחו את "אווטאר" מהפסגה (08.02.10)
הדרמה הרומנטית "ג'ון היקר" בכיכובם של צ'אנינג טאטום ואמנדה סייפריד, הצליחה להדיח אחרי שמונה שבועות את "אווטאר" מפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע.
עדי אשכנזי מצטרפת לגידי גוב ב"נקמתו של מלתזר" (24.11.09)
הקומיקאית עדי אשכנזי מצטרפת לגידי גוב בדיבוב הסרט הצרפתי "ארתור - נקמתו של מלתזר". את הסרט כתב וביים לוק בסון, והוא סרט ההמשך של "ארתור והמינימונים".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם