חדשות אודות
איילת זורר

Ayelet Zurer

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי "חולי אהבה" עם איילת זורר; עמוס תמם גילח את ראשו (28.06.23)
החלו צילומי סדרת הדרמה-הקומית-רומנטית "חולי אהבה" שיצרו טל גרניט, שרון מימון ורונה תמיר בכיכובם של עמוס תמם ואיילת זורר. במסגרת סצינה מתוך הסדרה, גולח שיער ראשו של תמם - ואנחנו כאן עם התמונות מאחורי הקלעים. צפו.
עמוס תמם ואיילת זורר "חולי אהבה" (20.02.23)
השחקנים עמוס תמם ואיילת זורר יככבו בסדרת הדרמה-הקומית-רומנטית "חולי אהבה" שיצרו טל גרניט, שרון מימון ורונה תמיר. הסדרה עוסקת ברופאה אונקולוגית שמגלה אצלה את מחלת הסרטן וגם אצל מועמד לראשות הממשלה.
"לאבד את אליס" - הטריילר של אפל טי-וי פלוס לסדרה הישראלית עם איילת זורר וליהי קורנובסקי (09.01.21)
צפו בטריילר של אפל לסדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, גרסה שונה מזו של הוט בישראל. כאן נשמעת זורר באנגלית, ומערכת היחסים הנועזת עם קורנובסקי מוצגת באור מיוחד.
איילת זורר לעונה השלישית של הסדרה ההוליוודית "את" (25.11.20)
השחקנית הישראלית איילת זורר מצטרפת לעונה השלישית של סדרת המתח הנטפליקסית "את" (You) לצידו של פן בדג'לי. היא תשתלב בתור מטפלת זוגית בעונה, שתספר על אישה חדשה שתעבור לגור בשכנות לג'ו.
"לאבד את אליס": הוכרז תאריך עליית הסדרה הישראלית ב'אפל טי וי פלוס' (20.11.20)
אפל הכריזה על התאריך שבו תעלה סדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי, אל שירות הסטרימינג העולמי שלה 'אפל טי-וי פלוס'.
הסדרה הישראלית "לאבד את אליס" נמכרה לסטרימינג ב'אפל טי וי פלוס' (26.06.20)
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020 הכריז על תאריך ועל התוכנית האמנותית בפסטיבל המקוון We Are One (26.05.20)
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2020 הכריז על התאריך החדש שבו יתקיים בעקבות משבר מחלת הקורונה, ועל הדרך גם חשף פרטים על התוכנית האמנותית שאצר עבור הפסטיבל המקוון והחינמי We Are One של יוטיוב.
"לאבד את אליס" - טריילר: איילת זורר מכניסה את ליהי קורנובסקי לחייה המקצועיים והמיניים (24.05.20)
צפו בטריילר של "לאבד את אליס" בה בידי זורר נתקלת במקרה בליהי קורנובסקי אשר חולמת שזורר תביים את התסריט שכתבה. היא מפתחת אובססיה לצעירה, ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים, על אף כל האיתותים הרעים.
"סופרמן: איש הפלדה" - שני טיזר-טריילרים מציגים את הגיבור בחליפה מרחוק (22.07.12)
"סופרמן: איש הפלדה" התחדש בשני טיזר-טריילרים ראשונים שמדובבים בידי שני דמויות האב של סופרמן: קווין קוסטנר מחד מדבב בתור ג'ונתן קנט, וראסל קרואו מנגד מדבב בתור ג'ור-אל.
"סופרמן: איש הפלדה" - פוסטר רשמי לכבוד קומיק-קון (15.07.12)
הפוסטר לסרט "סופרמן: איש הפלדה" מגיע על רקע פסטיבל קומיק-קון שנערך בימים אלו, ובו גם הוקרנו קטעים מהסרט לקהל המעריצים שהופתע לגלות כי ההופעה הבאה של סופרמן על המסך הגדול עוד עשויה להיות טובה.
"עצם העניין" - ביקורת (30.06.12)
גם סרטים כאלה צריכים לדעת לספק את הסחורה ולא לשעמם, לאכזב ולהוות דוגמא מובהקת לקלישאות מתות. נטלי דולינגר מבקרת.
איילת זורר ל"סופרמן" של זאק סניידר (26.09.11)
השחקנית הישראלית איילת זורר תגלם את אימו הביולוגית של "סופרמן", לארה לור-ואן, בסרטו של זאק סניידר. בעלה בסרט הוא ראסל קרואו.
סיכום שנת 2010 בקולנוע (08.01.11)
יונתן דורון מסכם את הסרטים הבולטים של 2010, ומזכיר את הרגעים ואת השחקנים שיזכרו מהשנה שחלפה.
ביקורת: הרפתקאותיה המופלאות של אדל (02.07.10)
נהדר, מצחיק, שובה, נוגע, הורס, יפה, עשוי היטב, זורם, קליל, מעלף, מרגש והזוי - או פשוט: "הרפתקאותיה המופלאות של אדל" הוא סרט מעולה!
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק ד', שחקנים (10.11.09)
חלקו הרביעי של סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (השנים 2000 עד 2009) מאת יונתן דורון עוסק בשחקנים, מהאריסון פורד, דרך טום קרוז ומל גיבסון, וכלה ביו ג'קמן ומאט דיימון.
פוסטר עברי חדש ל"מלאכים ושדים" (13.04.09)
הפוסטר העברי ל"מלאכים ושדים" שונה מהפוסטר האמריקאי, והוא חלק מהקמפיין הבין-לאומי של הסרט (קרי, גם בצרפת ומדינות אירופה הסרט מופץ עם הפוסטר הזה - בשפה המתאימה, כמובן).
לראשונה: רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקים של סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" (28.07.06)
רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקי פיילוט מעובדים לאנגלית של סדרת הדרמה הישראלית היומית "בטיפול" של חגי לוי ובכיכובו של אסי דיין. הגרסה של HBO תיקרא In Treatment, וזוהי הפעם הראשונה שסדרת דרמה ישראלית נמכרה לעיבוד הוליוודי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר