חדשות אודות
ביל מורי

Bill Murray

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מכסחי השדים: החיים שאחרי" - ביקורת #1: רק פורט על מיתרי נוסטלגיה (25.11.21)
בסרט "מכסחי השדים: החיים שאחרי" אין מספיק דברים מעבר לנוסטלגיה, חדשים או מקוריים, כדי להצדיק את קיומו מלבד לשמש כמעין גשר בין הסרט המקורי מ-1984 לסרט הבא שיבוא אחרי זה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
שירות הסטרימינג "קוויבי" נסגר, אחרי ששרף 1.8 מיליארד דולר (22.10.20)
שירות הסטרימינג "קוויבי" (Quibi) המאפשר צפיה בתכנים קצרים של עד 10 דקות במכשירי סלולר בלבד, הכריז רשמית על סגירתו בתום חצי שנה בלבד. בזמנו הקצר באויר, מוערך כי השירות שרף כ-1.8 מיליארד דולרים.
שירות הסטרימינג "קוויבי" לתכנים קצרים הושק וזמין בישראל: 3 חודשים חינם (07.04.20)
שירות הסטרימינג "קוויבי" (Quibi) המאפשר צפיה בתכנים קצרים של עד 10 דקות במכשירי סלולר בלבד, הושק רשמית בכל העולם וזמין גם בישראל עם 3 חודשי הצטרפות בחינם. בין הכוכבים שמופיעים או יצרו עבורו אפשר למצוא את סטיבן שפילברג, ליאם המסוורת', קריסטן בל וביל מורי.
"מכסחי השדים 3" - טריילר מתורגם: ג'ייסון רייטמן ממשיך את שני סרטיו של אביו אייבן (10.12.19)
צפו בקדימון-טריילר לסרט "מכסחי השדים 3: החיים שאחרי" מאת הבמאי ג'ייסון רייטמן, בנו של אייבן, שימשיך את שני סרטי "מכסחי השדים" שביים אביו, אייבן, ובלי קשר לעלילת הסרט הנשי "מכסחות השדים".
"אי הכלבים" - ביקורת (12.08.18)
אנימצית הסטופ-מושן של "אי הכלבים" מאת ווס אנדרסון, מהפנטת ביופיה ויצירתית, אך העלילה צפויה, נמרחת ואפילו מעט משעממת בחציו השני של הסרט. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
סרטי לב רוכשים 5 ממועמדי פסטיבל קאן 2012: ביניהם של אנדרסון, הנקה וניקולס (22.04.12)
חברת לב סרטים ובתי קולנוע רכשה להפצה בישראל 5 ממועמדי פסטיבל קאן 2012, ותזמנה להקרין את אחד הסרטים במקביל לפסטיבל.
"ממלכת הזריחה" של ווס אנדרסון יפתח את פסטיבל קאן 2012 (09.03.12)
סרטו נטול האולפנים של אנדרסון בכיכובם של ברוס וויליס, אדוארד נורטון, טילדה סווינטון, ביל מורי, פרנסיס מק'דורמנד, ג'ייסון שוורצמן והארווי קיטל, יפתח את פסטיבל הסרטים קאן 2012.
"ממלכת הזריחה" - טריילר - ווס אנדרסון אוסף המון כוכבים (13.01.12)
ברוס וויליס, אדוארד נורטון, טילדה סווינטון, ביל מורי, פרנסיס מק'דורמנד, ג'ייסון שוורצמן והארווי קיטל מככבים בסרטו של ווס אנדרסון, "ממלכת הזריחה", שהתחדש בטריילר חדש.
ביל מורי ל"צ'ארלס סוואן" של רומן קופולה (30.10.11)
ביל מורי יופיע בסרט "הצצה לתוך מוחו של צ'ארלס סוואן ה-3" של רומן קופולה, לצידם של צ'ארלי שין, פטרישה ארקט וג'ייסון שוורצמן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם