חדשות אודות
ג'ק ניקולסון

Jack Nicholson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"האפיפיורים" - ביקורת: עובד בעיקר בזכות אנת'וני הופקינס וג'ונתן פרייס (12.12.19)
ב"האפיפיורים" מצליח הבמאי להפוך שיחות של שני גברים זקנים בחדרים (חלקם יפים מאוד) למוצלחים, להראות את כוחה של האפיפיוריות ומעמד נבחריה, ולעורר עניין בתהליכי הצבעה שתוצאותיהם ידועות מראש. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הנשים של ג'ק (03.03.12)
אין הרבה שחקנים, "כוכבים", כמו ג'ק ניקולסון. לא רק הכישרון הענק, עשר המועמדויות לאוסקר ושלוש הזכיות, אלא גם הגיל והוותק. יונתן דורון סוקר את קריירת הנשים שכיכבו לצידו בסרטיו הבולטים.
ביקורת: איך אתם יודעים (07.03.11)
על אף שניקולסון מופיע גם בו, "איך אתם יודעים" נכשל, אבל הוא לא סרט רע כמו שני הכישלונות הקודמים של ברוקס. לולא נוכחותו של ניקולסון, סביר להניח שהסרט לא היה מוקרן בארץ בבתי הקולנוע.
ביקורת: כולם בסדר (27.12.09)
ב"כולם בסדר" מגלם רוברט דה נירו תפקיד לא טיפוסי, אך הוא משחק נפלא, ונהדר לראות אותו שוב בדרמה אחרי שרשרת הקומדיות בעשור האחרון שהכתימה במשהו את הקריירה הארוכה שלו.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק א' (01.11.09)
אלו שני החלקים הראשונים של סקירה בת 11 חלקים על העשור שהיה - העשור שבו הדי-וי-די דחק סופית את קלטות הווידאו, שבו אין שירים מסרטים במצעדי הלהיטים, וכו'. והפעם: גיבורי על וסרטי אנימציה.
רומן פולנסקי מתנגד להסגרתו לארה"ב (29.09.09)
"צוות ההגנה שלו יציג את האופי הבלתי-חוקי של בקשת ההסגרה מולה הוא עומד," נכתב בהודעת עורך דינו של פולנסקי, לאחר שהגיש בקשה לשחרר את הבמאי מן המעצר.
הקולנוען רומן פולנסקי נעצר בשוויץ (27.09.09)
צו המעצר האמריקאי בן 31 השנים נגד רומן פולנסקי סוף סוף מומש, והקולנוען נעצר בדרכו לפסטיבל הסרטים בציריך, שבשוויץ.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם