חדשות אודות
אלון אבוטבול

Alon Abutbul

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

שירי מימון מבקשת "מחילה" עם חנן סביון וגיא עמיר (29.08.19)
הזמרת שירי מימון תככב בתפקיד קולנועי ראשון לצידם של חנן סביון וגיא עמיר בסרט "מחילה" שכתבו וביימו. זהו הסרט הראשון שהצמד המצליח מביים.
"קצפת ודובדבנים" - טריילר: גור בנטביץ' חסר מנוח בליל יציאת סרטו החדש (24.08.19)
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"הדילרים" - פוסטר מהטובים והמושקעים שנראו לסרט ישראלי (05.07.12)
הסרט הישראלי "הדילרים" של עודד דוידוף, התחדש בפוסטר רשמי מהטובים והמושקעים שנראו לסרט ישראלי בארץ. צחי גראד, איתי תורג'מן, רמי דוידוף ואלון אבוטבול מובילים את רשימת השחקנים בסרט.
"המשגיחים" נגד "הדילרים": מלחמה בין מרק רוזנבאום לאחים אדרי (עודכן 2) (24.06.12)
האם האחים ליאון ומשה אדרי מנסים לקבור את הסרטים של המפיק מרק רוזנבאום? בפעם השניה ברציפות, סרטי יונייטד קינג מתזמנים סרט ישראלי חזק שהפיקו, להתחרות מול סרט שהפיק רוזנבאום באותו סוף שבוע בבתי הקולנוע בישראל. נשמע כמו מלחמה.
"הדילרים" - טריילר עם איתי תורג'מן כסוחר סמים (21.06.12)
הסרט הישראלי "הדילרים" של עודד דוידוף ובכיכובם של איתי תורג'מן, רמי דוידוף, צחי גראד, אלון אבוטבול ויובל שרף, התחדש בטריילר רשמי.
טלי שרון "חוזרת הביתה" עם אלון אבוטבול ולאורה ריבלין (01.03.11)
זהו סרט הביכורים העלילתי של מיה דרייפוס, ששיתפה פעולה עם שרון בסרט הגמר שלה "ביקור חולים", זוכה פסטיבל הסטודנטים תל אביב.
מקבץ המלצות סינמטקים 03.02-09.02.11 (03.02.11)
השבוע בהמלצות הסינמטקים שלנו רטרוספקטיבה לבמאי אנדז'יי ויידה, השקת קולנוע פרינג' לתמיכה בקולנוע ישראלי, שתי בכורות ישראליות ועוד.
החלו צילומי "הדילרים" של עודד דוידוף (11.08.10)
צילומי קומדית הפשע הישראלית "הדילרים" החלו בירושלים, בכיכובם של רמי דוידוף, איתי תורג'מן, אלון אבוטבול וצחי גראד.
אלון אבוטבול ביים פרק ב"שבתות וחגים" (25.07.04)
השחקן אלון אבוטבול ביים את הפרק 'זכרון יעקב' (פרק 9 בעונה 5) של סדרת הדרמה הישראלית "שבתות וחגים". את מרבית הפרקים בסדרה ביים יוצר הסדרה רני בלייר, אך אבוטבול ביקש ובלייר נעתר לפנות את הכיסא לטובת פרק אחד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים