חדשות אודות
גל זייד

Gal Zaid

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"צומת מילר" בעונה 4 הפכה לקומדיה הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2 (06.06.22)
העונה הרביעית של "צומת מילר" עם אדיר מילר, הסתיימה עם רייטינג עונתי ממוצע של 16.9 אחוזים במשקי הבית היהודים והפכה לעונת הסדרה הקומית הנצפית ביותר מאז פיצוץ ערוץ 2 לערוצי 'קשת 12' ו'רשת 13'. עקפה את "הנחלה", "פשע לא מאורגן" ו"שנות ה-80".
החלו צילומי העונה הרביעית של "צומת מילר" (16.02.21)
החלו צילומי העונה הרביעית של הסדרה הקומית "צומת מילר" של אדיר מילר, בה מלבד הקבועים גל זייד, מירי אלוני, אברהם סלקטר וגאיה באר גורביץ', יתארחו גם השף אייל שני, חיים אתגר, ליאור סושרד, דין מירושניקוב, מייקל לואיס, דקל וקנין וכוכבי "רמזור".
כוכבי "רמזור" אדיר מילר, נירו לוי וליאור כלפון, יתאחדו בעונה 4 של "צומת מילר" (26.01.21)
כוכבי "רמזור", אדיר מילר, נירו לוי וליאור כלפון, יתאחדו לפרק בעונה הרביעית של סדרת הקומדיה "צומת מילר". תהיה זו הפעם הראשונה שהשלושה יתאחדו על המסך מאז ירדה "רמזור" ב-2014.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" נמכרה לשידור ב-HBO Max (13.10.20)
הסדרה הישראלית "שעת נעילה" העוסקת במלחמת יום כיפור שביים ירון זילברמן וכתבו בין היתר רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל, נרכשה לשידור עולמי בשירות הסטרימינג HBO Max של רשת HBO. בין הכוכבים בה: ליאור אשכנזי, לי בירן, אביב אלוש וג'וי ריגר.
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (19.02.20)
הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020. עוד יוקרנו גם "מתיר עגונות" ו"הנערים".
"חטופים" הישראלית היא הסדרה הזרה הראשונה ב-Hulu (14.07.12)
הסדרה "חטופים" של גידי רף (גרסת המקור הישראלית) הפכה היום (שבת) לסדרה הזרה הראשונה בשירות Hulu המאפשר צפיה בתשלום על גבי האינטרנט.
שני פרסים ל"בין השמשות" בפסטיבל מנהיים-היידלברג 2011 (22.11.11)
הסרט הישראלי "בין השמשות" של אלון זינגמן, קטף שני פרסים בפסטיבל מנהיים-היידלברג 2011 בגרמניה: פרס האקומני לאחדות ושיתוף פעולה, והמלצת חבר השופטים של בעלי בתי הקולנוע.
קדימון לסרט הישראלי "בין השמשות" של אלון זינגמן (30.05.11)
"בין השמשות" של אלון זינגמן, זוכה פרס הביכורים של פסטיבל חיפה 2010, התחדש בקדימון רשמי לקראת היציאה לאקרנים. אורלי זילברשץ, גל זייד וריימונד אמסאלם מככבים.
ביקורת טלויזיה: חטופים (06.03.10)
למרבה הפליאה, חוסר הרגש של היוצר כלפי משפחות רגב, גולדווסר ושליט, לא מעיד על שאר העיצוב המוצלח של הסדרה, כמו גם על ביצועיהם של השחקנים המוכשרים המעטרים אותה.
גל זייד ימונה למנהל תחום הדרמה בערוץ 10 (26.01.10)
השחקן והתסריטאי, גל זייד, ימונה למנהל תחום הדרמה בערוץ 10, לאחר פרישתה של עינת שמיר. זייד שימש בעבר כמנהל מחלקת הדרמה של הזכיינית קשת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול