חדשות אודות
מיקי קם

Miki Kam

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
"שטיסל", עונה 3 - טריילר וסוף סוף פרטים מלאים על העלילה (14.09.20)
מלבד הצטרפותה של ריף נאמן לתפקיד בולט בעונה השלישית של "שטיסל" ונחשף כעת לראשונה, מצטרפים גם מיקי קם, שולי רנד, דניאלה קרטס וקובי אריאלי. צפו בטריילר וגלו את כל הפרטים על העונה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
"אסיה" ו"תחום אפור" יתחרו בפסטיבל טרייבקה 2020 (עדכון: "אחד בלב" של לביא, "סאבלט" של פוקס הוסרו) (04.03.20)
ארבעה סרטים ישראלים יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2020 שבניו יורק: "סאבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פרי-בר יתחרו בתחרות הרשמית, בעוד "אחד בלב" של טליה לביא יוקרן במסגרת 'נקודות מבט' ו"תחום אפור" של גל שגיא יוקרן במסגרת הקצרים.
קצרים: תאריך לצילום "סרוגים 2"; "נמלטים" לשידור מקביל; ועוד (06.05.09)
"סרוגים 2" נכנסת בקרוב לצילומים; אלברט אילוז ועמית ליאור מצטרפים ל"עד החתונה"; אנחל בונני מצטרף ל"תמיד אותו חלום"; משרד התקשורת מנסה להקל על yes ו-HOT.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם