חדשות אודות
איתן הוק

Ethan Hawke

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסרטים המסקרנים בפסטיבל חיפה 2023 (27.09.23)
לקראת פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2023, גיא אורבניאק סוקר את הסרטים המעניינים, הבולטים והמסקרנים שיוקרנו בו - החל מ"החייל הנעלם" ו"המנצחים" הישראלים, דרך זוכה פסטיבל קאן וסרטים נוספים מקאן, מברלין ומוונציה.
"בלאק פון" - ביקורת: עשוי טוב עם עלילה סטיבן-קינגית קלאסית (23.06.22)
"בלאק פון" (או "הטלפון השחור" אם לתרגם) מבוסס על סיפור קצר מאת ג'ו היל, בנו של הסופר המצליח סטיבן קינג, והעלילה בנוסח קינג קלאסי, מתחברת לסרט עשוי כהלכה ואפילו מעל הממוצע. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלך הצפון" - ביקורת: נטול יחודיות ונטול איכות (08.05.22)
זה נראה כאילו "מלך הצפון" נכתב לזאק סניידר, אבל סניידר היה תפוס, אז האולפן החליט לפנות לאגרס וכפה עליו את החזון שיועד לסניידר, כולל כל הקיטש והבומבסטיות ההכרחיים לסרט גיבורי על עכשווי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #3 (20.08.18)
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" מצליח להצחיק וגם מעט לרגש ובעיקר שומר על קצב נכון ועניין, בשילוב של רגעים אנושיים שקל להזדהות איתם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #2 (17.08.18)
הסרט "ג'ולייט, הגרסה העירומה" עם אית'ן הוק, רוז ביירן וכריס או'דאוד, מצליח להיות רגיש מאוד ומצחיק מאוד בו זמנית. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'ולייט, הגרסה העירומה" - ביקורת #1 (16.08.18)
על אף ששמו עשוי לרמוז אחרת, "ג'ולייט, הגרסה העירומה" הוא סרט קומדיה מוצלח מאוד. הוא מצחיק, אנושי, מקורי, בוגר ועשוי טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"זיכרון גורלי" - טריילר מלא (02.04.12)
טריילר לחידוש "זיכרון גורלי" בכיכובו של קולין פארל בנעליים של ארנולד שוורצנגר כגבר המתחבט בין זיכרונו שלו לבין אירועי העבר האמיתיים שרודפים אותו.
שוברי קופות 11.01.10: אף אחד לא מאיים על "אווטאר" (11.01.10)
גם בשבוע הרביעי שלו, "אווטאר" עדין חזק מאד בקופות ארה"ב, עם רווחים בסך 48.5 מיליון דולרים, על פי הערכות, שמעמידים את סך כל הרווחים שלו בארה"ב בלבד על 429 מיליון.
מקבץ המלצות סינמטקים 10.12-16.12.09 (10.12.09)
יונתן דורון עורך לכם סדר מבין שטף הסרטים המוקרנים בסינמטקים השבוע, ובוחר את מומלציו.
קדימונים חדשים: מבחן מיוחד, ערפדים ואית'ן הוק, גיבורי על ללא כוחות וחבורת אדם סנדלר נפגשת (28.11.09)
"מבחן" נראה כמו "קיוב" גרסת 2009; "פריצה לאור היום" יכול בהחלט להפתיע כמו "אני האגדה" בעזרתם של שני הכוכבים הראשיים: איתן הוק וווילם דפו; ו"מבוגרים" עשוי להחזיר את כבודו האבוד של אדם סנדלר.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר