חדשות אודות
ג'ודי דייויס

Judy Davis

חדשות
"ראצ'ד" - טריילר מתורגם: ריאן מרפי בוחן את מקור הרשע של האחות מ"קן הקוקיה" (09.09.20)
צפו בטריילר הסופי והמתורגם לסדרת המתח המסוגננת "ראצ'ד" מבית ריאן מרפי על האחות מילדרד ראצ'ד מהספר והסרט המפורסמים "קן הקוקיה". העלילה מוצאת את האחות ראצ'ד (שרה פולסון) בתחילת דרכה המקצועית... והאכזרית על רקע שנות ה-1940.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 42- "לרומא באהבה" (2012) (25.12.18)
25 הדקות הראשונות של "לרומא באהבה" טובות ומבטיחות, אך הסרט נמשך 112 דקות וזה הולך ומידרדר. סקירה מלאה על סרטו של וודי אלן בכיכובם של ג'סי אייזנברג, רוברטו בניני, אלק בולדווין ואחרים, מאת יונתן דורון.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 28- "סלבריטי" (1998) (06.11.18)
בסרטו החמישי בשחור-לבן של וודי אלן, "סלבריטי", מככבים קנת' בראנה, ג'ודי דיויס, ליאונרדו די'קפריו, ג'ו מנטייה ואחרים. יונתן דורון סוקר את הסרט הארוך ביותר עד כה של וודי אלן.
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 27- "לפרק את הארי" (1997) (03.11.18)
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 22- "בעלים ונשים" (1992) (16.10.18)
"בעלים ונשים", הסרט האחרון של וודי אלן עם מיה פארו, הוא דרמה עם דיאלוגים חדים, מלאי תובנות, על זוגיות, נישואים, התאהבות וההבדל ביחס לגברים ולנשים מזדקנים. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
וודי אלן... מחשבות בעקבות הצפייה ב"לרומא באהבה" (11.07.12)
כמו ב"כשתפגשי זר גבוה ומסתורי", וודי אלן מפזר בסרט "לרומא באהבה" רעיונות טובים מבלי למצות אותם, מפריח אותם ומשאיר אותם שטחיים. יונתן דורון מבקר.
"לרומא באהבה" - טריילר לסרטו של וודי אלן באיטליה (04.04.12)
סרטו הבא של וודי אלן מחוץ לניו יורק האהובה שלו "לרומא באהבה", התחדש בטריילר ראשון. בסרט מככבים עם אלן גם אלק בולדווין, רוברטו בניני, פנלופה קרוז, אלן פייג' ועוד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי