חדשות אודות
פיטר דינקלייג'

Peter Dinklage

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הקרודים 2" - טריילר מתורגם ומדובב: המשפחה הפרה-היסטורית פוגשת משפחה יותר מודרנית (26.09.20)
צפו בטריילר הראשון בגרסה המתורגמת או המדובבת לעברית של סרט האנימציה "הקרודים 2: עידן חדש" מבית דרים-וורקס, אשר מחזיר למסך את המשפחה הפרה-היסטורית בקולם (במקור האנגלי) של ניקולס קייג', ריאן ריינולדס ואמה סטון, כשהם נתקלים במשפחה אחרת הנקרא 'בטרמן'.
"אנגרי בירדס 2" - ביקורת (08.08.19)
"אנגרי בירדס 2" הוא סרט מיותר לחלוטין: אין בו שום יחוד או יופי, וכל מהותו היא עשיית כסף. הוא אמנם שיפור לעומת קודמו בסדרה, אבל זה בגלל שקודמו היה איום ונורא. ביקורת סרט מאת המשפחה של גיא ברמן מכליס.
"עידן הקרח 4" - ביקורת #2 (30.06.12)
"עידן הקרח 4: יבשת בתנועה" סובל מחוסר הקפדה על היגיון בעלילה וכתוצאה מדובר בסרט חביב, עם בדיחות טובות פה ושם, שנראה שמטרתו הייתה בעיקר לחלוב עוד קצת הכנסות. אופיר איל מבקרת.
"עידן הקרח 4" - ביקורת #1 (28.06.12)
"עידן הקרח 4" הוא מוצר טוב ומהנה, חטיף אנימציה בתלת מימד שאינו משביע, לא נשאר ממנו טעם אחרי זה, אך הוא עובר מהר והוא מבדר תוך כדי. יונתן דורון מבקר.
קייט הדסון הודפת מתנקשים "לתמיד" (05.02.12)
השחקנית קייט הדסון תככב בסרט הפעולה "לתמיד" שיצר ג'ו לינץ', במאי סרט הפעולה Knights of Badassdom בכיכובו של פיטר דינקלייג'.
"משחקי הכס 2" תשודר בישראל בהפרש של 3 ימים מארה"ב (25.01.12)
כמו העונה הראשונה של הסדרה, גם העונה השניה של "משחקי הכס" תשודר בישראל בהפרש של 3 ימים מהשידור בארה"ב.
משחקי הכס: סיכום עונה ראשונה (23.06.11)
חמישה פרקים של שעמום ואיטיות נסבלת בקושי בסדרה "משחקי הכס", הורידו מעט את רף הציפיות אך לבסוף הפרק השישי כבר החל לבשר על שינוי כיוון וניצת קצת עניין בסדרה שהתעצם ככל שהתקרבנו לסוף העונה הראשונה.
ביקורת: משחקי הכס (22.04.11)
הרבה כסף שנשפך על סדרת טלויזיה ועוד הרבה יותר כסף שנשפך על יחסי הציבור של סדרת הטלויזיה, כשבסופו של דבר, קיבלנו הרבה עיצוב ואפס תוכן פורץ דרך או מענין במיוחד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים