חדשות אודות
לוסי לו

Lucy Liu

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שהאזאם 2: זעם האלים" - ביקורת: במקום אפקטים יש אנושיות רבה (16.03.23)
"שהאזאם 2: זעם האלים" הוא סרט מבדר סביר-עד-מהנה. על אף שאינו יוצא מן הכלל משום בחינה, יש לכל אורכו דבר מה שפועל לטובתו מאוד: אנושיות רבה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עולם מוזר" - ביקורת: דף מסרים במקום סרט הרפתקאות (24.11.22)
יותר ויותר רואים סרטים אמריקאיים שנראים כמו מודעה של בנטון. זה בוטה, עשוי בצורה לא מעודנת, מוגזם, וגם במקרה של סרט הדיסני "עולם מוזר" מרוב דף מסרים וזהירות, בולט יותר דף המסרים מאשר סרט ההרפתקאות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"שהאזאם 2: זעם האלים" - תמונות: הגיבורים החדשים נחשפים בחליפות מלאות, וגם הלן מירן (23.06.21)
הציצו בתמונות הראשונות מאחורי הקלעים של המצטרפים החדשים אל סרט גיבורי העל "שהאזאם 2: זעם האלים" (Shazam! Fury of the Gods), שממשיך את ההרפתקאות של בילי בטסון ומקבילו הגיבור המבוגר שהאזאם, הפעם עם עוד חברים כנגד הלן מירן.
קווינטין טרנטינו יתארח בסינמטק ירושלים להקרנת "טרנטינו: שמונת הראשונים" (12.12.19)
סינמטק ירושלים יארח רשמית את קווינטין טרנטינו ואישתו דניאלה פיק, בהקרנה חגיגית של הסרט התיעודי אודותיו, "טרנטינו: שמונת הראשונים".
"האיש עם אגרופי הזהב" - טריילר עמוס אלימות עם ראסל קרואו ולוסי לו (30.06.12)
הסרט הטראשי-קווינטין-טרנטינואי, "האיש עם אגרופי הזהב" בבימויו של הראפר RZA ובכיכובם של לוסי לו וראסל קרואו, התחדש בטריילר עמוס באלימות.
ביקורת: קונג פו פנדה 2 (16.06.11)
אל ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, סת' רוגן, לוסי לו, דסטין הופמן ואחרים מהסרט הראשון, מצטרפים ב"קונג פו פנדה 2" מישל יאו, ז'אן קלוד ואן דאם, דניס היסברט וגארי אולדמן.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול