חדשות אודות
בריאן קוקס

Brian Cox

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2023: "יורשים" ו"האחרונים מבינינו" מובילות (12.07.23)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי לטלויזיה 2023, ובראשם מובילות העונה הרביעית והאחרונה בהחלט של "יורשים" עם 27 מועמדויות, עונת הביכורים של "האחרונים מבינינו" עם 24 מועמדויות, והעונה השניה של "הלוטוס הלבן" עם 23 מועמדויות.
"החיוך האטרוסקי" משך מעל מאה אלף צופים (29.07.19)
סרט הדרמה "החיוך האטרוסקי" של הבמאים הישראלים עודד בן-נון ומיכל ברזיס משך מעל מאה אלף צופים בישראל. נדרשו לו ארבעה וחצי שבועות כדי להגיע להישג.
"החיוך האטרוסקי" - ביקורת (07.07.19)
בסרט "החיוך האטרוסקי" יש דמות ראשית עגולה, אך בכל זאת הוא מדשדש בקיטשיות צפויה. קורים לא מעט דברים טובים על המסך, אך הם לא מתכנסים לכדי יצירה זכירה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 35- "נקודת מפגש" (2005) (01.12.18)
"נקודת מפגש" הוא סרט הדרמה השני ברציפות שאלן לא משחק בו. אחרי שנים שצילם את סרטיו בניו יורק, העיר שכיכבה בסרטיו וניבטה מכל פריים, אלן העתיק את העלילה לראשונה ללונדון. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
כוכב הקופים: המרד - ביקורת #2 (11.08.11)
על אף ששאר הדמויות שטחיות, הדמות הראשית של הקוף 'סיזר' בגילומו של אנדי סרקיס היא ההישג הגדול ביותר של הסרט שעוצבה באמצעות מחשב ולא תחפושת. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
כוכב הקופים: המרד - ביקורת #1 (11.08.11)
למרות שמשחקו של ג'יימס פרנקו לא אחיד, "כוכב הקופים: המרד" עשוי טוב ויש בו אזכורים יפים לסרט מ-1968, כמו גם אפקטים מדהימים ומרשימים. יונתן דורון מבקר.
קדימון ראשון לסרט עלייתו של כוכב הקופים (15.04.11)
בסרטו של רופרט ווייאט מככבים ג'יימס פרנקו, טום פלטון, פריידה פינטו, אנדי סרקיס, בריאן קוקס, וג'ון לית'גו.
מדוסטויבסקי עד וודי אלן: מאמר על הסרט "נקודת מפגש" (18.10.09)
בתחילת "נקודת מפגש" קורא גיבור הסרט בספרו של פיודור דוסטויבסקי, "החטא ועונשו". ריקי פרנקל על הקירבה בין סרטו של וודי אלן לספרו של דוסטויבסקי, דרך סרטים אחרים של אלן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים