חדשות אודות
תומאס ניומן

Thomas Newman

חדשות
"אלמנטלי" - ביקורת #2: יש בו קסם והדברים פשוט עובדים (16.06.23)
מה שיש בסרט "אלמנטלי" בשפע הוא קסם. הוא נוצר מהשילוב של כל הדברים שבו והופך אותו לסרט מוצלח. קשה להגדיר קסם אבל כשהוא נמצא אתה מרגיש אותו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אלמנטלי" - ביקורת #1: רעיון חביב שלא ידעו מה לעשות אתו (15.06.23)
"אלמנטלי" הוא סרט אנימציה מבית "פיקסר" עם רעיון חביב שלא ידעו מה לעשות אתו. אין בו את המקוריות, הקסם, ההומור או קטעים בלתי נשכחים כמו בסרטיהם הטובים ביותר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"איש ושמו אוטו" - ביקורת: מלטף את נקודות הרגש הפופולריות (31.01.23)
"איש ושמו אוטו" לא מאוד מיוחד ומסמן "וי" על כל המקומות החשובים, אבל מספק בידור נעים למדי. הוא בעל פוטנציאל לרגש קהלים מסוימים כי הוא מלטף את נקודות הרגש הפופולריות - זקנה, בדידות וילדים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"1917" - ביקורת: מעורר התפעלות (02.01.20)
סם מנדז ביים את הסרט וגם שותף לכתיבת התסריט, שבו הקפידו שכל כמה דקות יקרה משהו אחר, דרמטי, במקום שונה מקודמו. הסרט לעתים מרשים, אך הוא דומה יותר דומה לאגדה או למיתולוגיה, אך ללא מוסר השכל. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"1917" - טריילר מתורגם: סם מנדז עם רוג'ר דיקינס במלחה"ע הראשונה (11.08.19)
בסרט "1917" של סם מנדז, מוטלת על צמד חיילים בריטים משימת ההתאבדות של חציית כל החזית של מלחמת העולם הראשונה, כדי להעביר מסר שיציל 1,600 חיילים, כולל אחיו של אחד מהם.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
המנצחת
המנצחת
קח אותי לירח
קח אותי לירח