חדשות אודות
גל תורן

Kym Gomes

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"פגע וברח" - טיזר טריילר: ליאור רז, גל תורן ומורן רוזנבלט מחפשים את רוצחי אישתו בנטפליקס (29.04.21)
צפו בטיזר טריילר המתורגם של סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מככב בתור לוחם עילית-ישראלי לשעבר, שאישתו האמריקאית נהרגת בתאונת פגע וברח בתל אביב, והוא חושד שהפרשה סבוכה משנראה.
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף (04.03.21)
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" (Hit and Run) של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מגלם סוכן מוסד לשעבר שאישתו נהרגת בתאונת פגע וברח, ויוצא לחפש את האחראים בעצמו.
"הטבח" חודשה לעונה שניה (05.01.21)
סדרת הדרמה הישראלית "הטבח" של ארז קו-אל ובכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, חודשה לעונה שניה בידי yes. ארבעת מובילי צוות השחקנים - אלפי, תורן, סלע ויעל אלקנה - צפוים לשוב לעונה הנוספת.
פרסים לגל תורן מ"הטבח", לשירה האס ול"המורדת" בפסטיבל הסדרות ברלין 2020 (26.09.20)
פסטיבל הסדרות ברלין 2020 העניק פרסים לשחקנים הישראלים גל תורן על "הטבח" של yes ושירה האס על "המורדת" של נטפליקס. עוד, קטפה הסדרה "המורדת" גם את פרס התסריט הטוב ביותר בדרמה.
"הטבח" - טריילר: גורי אלפי מצטרף לצוות המטבח המלחיץ של גל תורן (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה "הטבח" בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, שממחיש את האוירה הלחוצה במטבח של מסעדת שף (כולל כף עץ אחת שמתעופפת לה לכיוון הראש של מישהו).
השפעות מחלת הקורונה על עולם הקולנוע והטלויזיה בישראל ובעולם: סרטים שנדחו, פסטיבלים שבוטלו, הפקות שעצרו (עודכן) (13.03.20)
עדכונים ישירים של אידיבי בעקבות מחלת הקורונה העולמית, המובילה לדחיית יציאתם של סרטים לקולנוע, לשינוים בהרכבי בתי הקולנוע, לעצירת הפקות קולנוע וטלויזיה, וביטולם של פסטיבלי קולנוע.
צילומי הסדרה הישראלית "פגע וברח" של נטפליקס יחלו השבוע בתל אביב (06.02.20)
"עיר מקלט" הישראלית נרכשה לשידור בשירותי סטרימינג אירופאים (03.12.19)
סדרת הדרמה הישראלית "עיר מקלט" של איתן צור, עוזי וייל וליעד שהם ובכיכובם של חני פירסטנברג, דורון בן דוד, מלי לוי ושונסלה מונגוזה, נרכשה לשידור בשירותי סטרימינג אירופאים, אוסטרלים וברזילאים.
"המיוחדת" - הפרימיירה וסקירת פרק הבכורה (04.01.12)
הפרימיירה של סדרת המשטרה הישראלית "המיוחדת" נערכה בסינמטק תל אביב, ואירחה את הבמאי, היוצרים, והכוכבים עפר שכטר, יעל שרוני, גל תורן, ואסתר ראדה. התרשמות מפרק הבכורה.
דליק ווליניץ וגל תורן בוחרים את "המיוחדת" (12.02.11)
גם אקי אבני מנהל מגעים לככב בסדרה לצידם של עפר שכטר, יעל שרוני וסלים דאו. עודד סירקין יביים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה