חדשות אודות
טובי קבל

Toby Kebbell

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"בלאדשוט" - טריילר 3 מתורגם: וין דיזל הוא נשק קטלני (15.01.20)
צפו בטריילר לסרט הפעולה-מד"ב "בלאדשוט" עם וין דיזל, שבו השרירן הוקם לתחיה בידי מהנדסים וננוטכנולוגיה, אבל איבד את זכרונו וכעת מנסה נואשות להתחבר בחזרה לעבר שלו ולהבין כיצד הפך למכונת המלחמה שהוא.
"בלאדשוט" - שני טריילרים עם ספויילרים: כדאי לראות רק חצי דקה של וין דיזל מכסח (22.10.19)
בעיבוד הקולנועי של "בלאדשוט" לקומיקס הידוע מככבים וין דיזל, סם יוהאן, אייזה גונזלס, טובי קבל וגאי פירס, והעלילה מספרת על איש שהוקם לתחיה בידי מהנדסים וננוטכנולוגיה וסובל מאיבוד זיכרון של כיצד הפך למכונת המלחמה שהוא. צפו בטריילרים (או בהתחלה שלהם).
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 3 (21.04.12)
הפרק השלישי והאחרון ב"מראה שחורה" מציג גם הוא עולם עתידי כמו הפרק השני, אך כזה בו השילוב בין ההתפתחות הטכנולוגית לבין מציאות המוכרת לנו, קל לעיכול. אופיר איל מבקרת.
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 2 (20.04.12)
לאחר תיאור של העלול להיאבד לנו בפרק הראשון של "מראה שחורה", מגיע הפרק השני ומבקש להסביר מהי חשיבותו של זה. אופיר איל מבקרת.
"מראה שחורה" - ביקורת - פרק 1 (19.04.12)
הפרק הראשון של המיני-סדרה הבריטית "מראה שחורה", מבקש לתאר את המידה בה התרחק האדם המודרני מעצמו ואת מחירה האישי של התרחקות זה. אופיר איל מבקרת.
"זעם הטיטאנים" - ביקורת (01.04.12)
האם קאסט השחקנים הנפלא נפל קורבן להונאת הפונזי של מיידוף, ולכן קיבל תפקיד בסרט הגרוע "התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים" כדי לכסות על החובות? גיא דולינגר מבקר.
HOT רכשה את סדרת המתח הבריטית "בלאק מירור" (15.02.12)
מיני-סדרת הדרמה-מתח "בלאק מירור" של רשת Channel 4 הבריטית, נרכשה בידי HOT לשידור בישראל.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי