חדשות אודות
הילה סעדה

Hila Saada

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" (25.04.22)
סדרת הדרמה-התקופתית הישראלית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח, אסתי נמדר-תמם ועודד דוידוף, נרכשה לשידור בסטרימינג בידי נטפליקס. הסדרה ששודרה בישראל כדרמה יומית, תעבור עריכה מחדש לשני חלקים בני 10 פרקים.
תמונות מהפרימיירה לעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (12.10.21)
דוראל אלטרס היתה בפרימיירה של העונה השלישית והאחרונה לסדרת הדרמה-הרומנטית הישראלית "להיות איתה" - הציצו ברשמים ובתמונות של כוכבי הסדרה.
"מלכת היופי של ירושלים" - טריילר: אישתו של מיכאל אלוני מקנאה באהבתו לבתו (13.04.21)
צפו בטריילר לדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" בכיכובם של מיכאל אלוני, הילה סעדה מ"להיות איתה" וסוול אריאל אור בתפקיד ביכורים, אשר מבוססת על ספרה של שרית ישי-לוי בסיפור שלושה דורות של משפחה יהודית-ספרדית בירושלים.
הסתיימו צילומי "מלכת היופי של ירושלים" עם מיכאל אלוני (30.12.20)
הסתיימו צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם ובבימויו של עודד דוידוף. הצילומים החלו ב-11 באוגוסט, ונמשכו בפועל 79 ימי צילומים כשבאמצע היה הסגר השני מפאת מגיפת הקורונה.
החלו צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" (16.12.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, אחרי דחיה של כשנה. היוצר שיתף בחדשות בתמונה של מוניטור הצילום בו מופיעות שתי כוכבות הסדרה רותם סלע והילה סעדה.
"מלכת היופי של ירושלים" - קטע מאחורי הקלעים: ישראל אוגלבו ומיכאל אלוני בדרמה תקופתית (14.09.20)
החלו צילומי "מלכת היופי של ירושלים", ויש תמונות ראשונות (13.08.20)
צילומי הדרמה-התקופתית היומית "מלכת היופי של ירושלים" של שלמה משיח ואסתר נמדר-תמם החלו. את התסריט כתב משיח על פי רב המכר מ-2013 מאת שרית ישי-לוי, שמכר מעל 200 אלף עותקים; ועל הבימוי הופקד עודד דוידוף מ"מישהו לרוץ איתו" ו"תיק נעדר".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר