חדשות אודות
לורה דרן

Laura Dern

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הבן" - ביקורת: דרמה כבדה ואותנטית שנמנעת מסחיטת דמעות (13.11.22)
הדרמה של הסרט "הבן" מתפתחת לאט וטוב, היא מדודה ויוצרת הזדהות מיידית (גם לנטולי ילדים), ונמנעת מסחיטת דמעות בכוח. מובטח מסע רגיש ומבט אמיץ בעיניים לסיטואציה בלתי אפשרית ואותנטית במיוחד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"עולם היורה 3: עולם חדש" משך כ-50 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (13.06.22)
"עולם היורה 3: עולם חדש" של קולין טרברו ובכיכובם של כריס פראט, ברייס דאלאס האוורד, דוונדה וייז, לורה דרן, סם ניל וג'ף גולדבלום, משך כ-50 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל
"עולם היורה: עולם חדש" - ביקורת: אקשן מלהיב ושחקנים עם נוכחות נהדרת (09.06.22)
"עולם היורה: עולם חדש" הוא עוד סרט המשך שנשען לא-מעט על נוסטלגיה. "עולם היורה" (2015) היה מוצלח ומהנה, ההמשך הקודם היה הרבה פחות טוב, והסרט הנוכחי מעט יותר טוב ומהנה ברובו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עולם היורה 3" - תמונה ראשונה מאחורי הקלעים חושפת סט מושלג (22.04.20)
תמונת מאחורי הקלעים ששיתף הבמאי-תסריטאי קולין טרברו מתוך "עולם היורה 3" חושפת שהצילומים מתקיימים גם בשלג. מה הפרט הזה חושף על הסרט? ומי השחקנית שבחר טרברו להציג בתמונה איתו?
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"סיפור נישואים" - ביקורת: השחקנים נהדרים (28.11.19)
לסרטו של נואה (נוח) באומבך "סיפור נישואים" צפויה הצלחה רבה במועמדויות על פרסי האוסקר, כולל סיכוי גבוה לזכיה על התסריט. קראו את ביקורת הסרט מאת יונתן דורון שמתפעלת בעיקר מהשחקנים בסרט.
"סיפור נישואים" - שני טיזר טריילרים: הנישואים של סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר מתפרקים (27.08.19)
הצד שלו והצד שלה מעלילת הסרט בעל השם הממוקד "סיפור נישואים", מובאים בשני טיזר טריילרים ובשני פוסטרים. זה לא טריק חדש אבל בהחלט לא ראינו כמוהו הרבה זמן.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
הארווי קיטל הצטרף ל"פגוש את ההורים 3" (14.11.09)
השחקנים הארווי קיטל, ג'סיקה אלבה ולורה דרן הצטרפו לבן סטילר, רוברט דה נירו, בלית' דנר ואוון ווילסון בפרק השלישי בסדרת "פגוש את ההורים". פול ווייץ מ"אמריקן פאי" יביים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים