חדשות אודות
יו גרנט

Hugh Grant

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"וונקה" - ביקורת: סרט ילדים מתקתק, קסום ועם הברקות יפות גם למבוגרים (08.12.23)
"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלמיי הוא סרט מתקתק, קסום, עם הברקות יפות, בעיקר בחצי הראשון של הסרט. בכוונה מקפידים שהסרט מתאים לילדים, וזה דבר נכון, אך הוא גם פונה למבוגרים ויש הומור אבסורדי מוצלח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הביטול" - טריילר 2: ניקול קידמן ויו גרנט במיני סדרת מתח-מיסתורין (10.03.20)
צפו בטריילר השני למיני-סדרה הדרמתית-מותחת "הביטול" (The Undoing) מבית HBO שיצר דיויד אי. קלי, ביימה זוכת האמי סוזן בייר, ומככבים בה ניקול קידמן ויו גרנט.
"הביטול" - טריילר: ניקול קידמן מתאחדת עם יוצר "שקרים קטנים גדולים" (26.01.20)
צפו בקדימון-טריילר למיני-סדרה הדרמתית-מותחת "הביטול" (The Undoing) מבית HBO, המאחדת בין יוצר "שקרים קטנים גדולים", דיויד אי. קלי, לבין אחת מהכוכבות שם ניקול קידמן.
"הג'נטלמנים" - ביקורת: לנו ולצ'ארלי הנאם מגיע יותר (23.01.20)
בתריסר השנים האחרונות ביים גאי ריצ'י סרטים בסגנון אחר וחוזר כאן ב"הג'נטלמנים" לעולם הפשע האלים עם אנשים בעלי כינויים שהוא כל כך אוהב, רק שאין לו מה לחדש. לצ'ארלי הנאם ולנו מגיע יותר טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הג'נטלמנים" - טריילר 2: גאי ריצ'י מתעל את "סנאץ'" ו"לוק סטוק" (24.12.19)
סרט הפשע הקומי "הג'נטלמנים" של גאי ריצ'י התחדש בטריילר שני שממשיך להדגיש את שובו של הבמאי הבולט לשורשיו מ"סנאץ'" ו"לוק, סטוק ושני קנים מעשנים", אחרי שוברי הקופות הסטנדרטים יותר שעשה בשנים האחרונות.
"הג'נטלמנים" - טריילר: מתיו מקונוהיי מנסה למכור אימפריית סמים אצל גאי ריצ'י (03.10.19)
סרט הפשע "הג'נטלמנים" (The Gentlemen) נושא על פי הקדימון טריילר הראשון שלו את החותם היחודי של הבמאי שלו, גאי ריצ'י
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 30- "נוכלים בגרוש" (2000) (13.11.18)
הסרט "נוכלים בגרוש" של וודי אלן מדשדש עם עלילה סבירה, אך הוא חסר תנופה: הוא אף פעם לא ממש מתרומם או מלהיב. באופן יוצא דופן, הסרט הזה של אלן לא הוקרן בבתי הקולנוע בישראל. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
שוברי קופות 21.12.09: "אווטאר" עומד בציפיות על אף השלגים (21.12.09)
סופות השלגים לא הצליחו למנוע מהקהל האמריקאי להפוך את "אווטאר" לשובר קופות ענק עם רווחים של 73 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים שם, על פי הערכות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר