חדשות אודות
מאט סמית'

Matt Smith

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מורביוס" - ביקורת: ג'רד לטו מגלם דמות מעניינת שראויה לתסריט טוב יותר (01.04.22)
הסיפור הבסיסי של הסרט "מורביוס" מוצלח למדי, אבל הבעיה נעוצה בפיתוח השבלוני של התסריט. ניתן להבחין בכל מהלך זמן רב לפני שהוא מגיע, הוא מסורבל מאד ואין אף רגע של מקוריות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #2: חצי מצוין וחצי מגוחך (20.11.21)
החצי הראשון של "אתמול בלילה בסוהו" כל כך טוב, שהוא גורם לחצי השני והמגוחך (לא בקטע הומוריסטי) להיראות אפילו גרוע ומנותק יותר ממה שהוא באמת. העלילה שמתפתחת יפה מפנה את דרכה למחזוריות סרת טעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אתמול בלילה בסוהו" - ביקורת #1: מתחיל נהדר ולא מתאושש מהתפנית (14.11.21)
"אתמול בלילה בסוהו" מתחיל כדרמה ונופל למחוזות האימה, כשהמילה "נופל" מכוונת - יונתן דורון פשוט איבד עניין בשלב הזה, לא רק בשל שינוי הטון אלא בעיקר כי הדברים מתחילים לחזור על עצמם. ביקורת סרט.
"בית הדרקון", טיזר טריילר לפריקוול של "משחקי הכס": "דרקונים הפכו אותנו למלכים" (05.10.21)
צפו בטיזר טריילר ראשון לסדרה "בית הדרקון" שמתרחשת 200 שנה לפני אירועי "משחקי הכס" באירועים שיובילו למלחמת האזרחים אשר ידועה בתור 'מחול הדרקונים', בו נכחדו כמעט לחלוטין הדרקונים. "לא חלומות הפכו אותנו למלכים, אלא דרקונים" אומר דיימון טרגריאן.
תמונות ראשונות מתוך "בית הדרקון", הפריקוול של "משחקי הכס" (06.05.21)
HBO שלחה לנו תמונות רשמיות ראשונות מתוך הסדרה "בית הדרקון" (House of the Dragon), הסדרה-המקדימה (פריקוול) של "משחקי הכס", וכולם נראים בהן רציניים מאד על חוף הים. בין המופיעים בתמונות: מאט סמית', אמה דרסי, ריס אייפנס ואוליביה קוק.
ליהוקים למקדימה של "משחקי הכס", "בית הדרקון": מאט סמית', אוליביה קוק ופאדי קונסידין (12.12.20)
הסדרה-המקדימה (פריקוול) של "משחקי הכס", הקרויה "בית הדרקון", ליהקה את השחקנים מאט סמית' מ"הכתר", אוליביה קוק מ"שחקן מספר אחת", אמה דרסי מ"התנהגות בלתי הולמת" ופאדי קונסידין מ"היום השלישי" ו"הזר".
"מורביוס" - טריילר מתורגם: ג'רד לטו מנסה מחדש לככב בסרט קומיקס (14.01.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הקומיקס "מורביוס" בכיכובו של ג'רד לטו, ובבימויו של דניאל אספינוזה. כמו "ונום" לפניו, זהו סרט מהיקום הקולנועי שאולפני סוני טווים סביב ספיידרמן וללא עזרתם של אולפני מארוול והעומד בראשם קווין פייגי.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר