חדשות אודות
דולף לודגרן

Dolph Lundgren

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אקוומן" - ביקורת (06.01.19)
במאי "אקוומן" מצליח לעשות פה משהו מאוד לא פשוט - לעשות סרט שהוא מעין פארודיה שצוחקת על סרטי גיבורי על, אבל כזו שמשאירה את הדמות הראשית שלה ביקום הקולנועי של הסדרה אליה הוא שייך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"קריד 2" - ביקורת (22.11.18)
נראה שהיוצרים ויתרו על הניסיון לייחד את הסרט "קריד 2" באופן כלשהו ובחרו להישאר עם סצינות ערומות ונטולות כל רגש או עומק. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"בלתי נשכחים 2" - ביקורת (18.08.12)
"הבלתי נשכחים 2" מציג כמויות עצומות של אקשן, נוסטלגיה והומור עצמי, בלי עלילה כפויה, וכך באופן מפתיע למדי - הינו מוצלח אפילו יותר מקודמו בכל הפרמטרים. גיא דולינגר מבקר.
מבטלים הגעה לישראל: סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם וואן-דאם (27.07.12)
כוכבי האקשן סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם, ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לודגרן ביטלו את הגעתם לישראל עבור פרימיירת הסרט "בלתי נשכחים 2".
בדרך לישראל: סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם וואן-דאם (18.07.12)
כוכבי האקשן סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם, ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לודגרן יגיעו לישראל וינכחו בפרימיירה של הסרט "בלתי נשכחים 2".
"בלתי נשכחים 2" - טריילר וקטע (04.05.12)
סרט ההמשך האקשני "בלתי נשכחים 2" התחדש בטריילר רשמי. סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטתהם, ברוס וויליס, ז'אן קלוד ואן דאם, צ'אק נוריס ואחרים - מצטרפים למשימה שהופכת למסע נקמה אישי.
"בלתי נשכחים 2" - קדימון טיזר (15.12.11)
יש כאלה שעושים סרטי רומנטיקה עמוסים בכוכבים, ויש כאלה שעושים סרטי אקשן עמוסים בכוכבים. סילבסטר סטאלונה הוא מהסוג השני: "בלתי נשכחים 2" עם קדימון טיזר חדש.
ביקורת #2: בלתי נשכחים (12.08.10)
למרות שאין מדובר ביצירת מופת, או חידוש מיוחד, ומדובר במעין בדיחה של סרט, הרי ש"בלתי נשכחים" נוצר כך דווקא בכוונה.
ביקורת #1: בלתי נשכחים (12.08.10)
בגיל 64, סילבסטר סטאלון הבין שהוא לבדו כבר לא מושך קהל כבעבר והצליח לקבץ קבוצה מכובדת של שחקנים הידועים בעיקר מסרטי פעולה.
קדימון שני ל"ברי הקרבה" של סטאלונה (05.06.10)
הסרט עמוס הכוכבים של סילבסטר סטאלונה, בינהם ג'ייסון סטתהם, מיקי רורק, ג'ט לי ודולף לודגרן, התחדש בקדימון שני ועוד הצצה מוקדמת קצרה.
תמונות ראשונות מ"ברי הקרבה" של סטאלונה (14.04.09)
סילבסטר סטאלונה מוביל צוות של שכירי חרב שנשכרים להתנקש בחייו של שליט עריץ כלשהו בדרום אמריקה. הצוות כולל את ג'ייסון סטתהם, מיקי רורק, וג'ט לי.
גם בריטני מרפי "ברת הקרבה" בעיני סטאלונה (10.04.09)
גם השחקן דיויד זייס ("דקסטר") הצטרף לאנסמבל המכובד של "ברי הקרבה" (ש.ל.ר, The Expendables), סרט הפעולה המדובר של סילבסטר סטאלונה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר