חדשות אודות
מאיה רודולף

Maya Rudolph

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ליקריץ פיצה" - ביקורת #2: קשה לא לחבב (06.01.22)
הסרט "ליקריץ פיצה" של פול תומאס אנדרסון מלא במוזיקה טובה, עיצוב מהפנט, קצב והתרחשויות. בסך הכל מדובר בסרט חמוד, שקשה לא לחבב, ומופיעים בו הזמרת אלנה היים ובנו של השחקן פיליפ סימור הופמן. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"ליקריץ פיצה" - ביקורת #1: טרנטינו יאהב מאוד את הסרט (30.12.21)
"ליקריץ פיצה" הוא סיפור אהבה חמוד, שלמרבה הצער מקושט ביותר מדי דברים מסביב שמעיבים עליו. רוב התוספות שימושיות לסיפור אך אפשר היה לקצץ בהן ולהותיר את 133 הדקות לצמד הצעירים גארי ואלנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"לוקה" - ביקורת #2: כשהסרט פשוט, העושר והקסם של האנימציה מתבלטים (19.06.21)
בסרט "לוקה", עבודת הדיבוב לאנגלית טובה, במיוחד של רודולף אבל ללא ספק גונבת את ההצגה האנימציה. דווקא בתוך סרט יחסית פשוט, שאין בו הרבה אלמנטים גדולים מהחיים, העושר והקסם של האנימציה יכולים לבלוט יותר. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"לוקה" - ביקורת #1: אנימציה משגעת שפונה לקהל צעיר יותר מהרגיל בשביל פיקסר (17.06.21)
העולם של "לוקה", מעניין ועם קריצות של מקוריות. ואז הסרט עובר לכפר הציורי-טיפוסי באיטליה של פעם ומכאן ההתרחשות הרבה פחות מיוחדת ומתקדמת בעניין רוב הזמן, כשעדיף לא לשאול כל מיני שאלות כמו "למה זה ככה". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"משפחה ברשת" - טריילר מתורגם ומדובב: נסיעה משפחתית עם טוויסט השתלטות רובוטית (07.03.20)
צפו בקדימון-טריילר בגרסה מתורגם או בגרסה מדובבת, לסרט האנימציה "משפחה ברשת" בהפקתם של הצמד פיל לורד וכריסטופר מילר מ"סרט לגו", ובקולותיהם במקור של דני מק'ברייד, אבי ג'ייקובסון ומאיה רודולף.
"בובה של רצח" - ביקורת (24.08.18)
"בובה של רצח" הוא ניסיון מיוחד ומסקרן שכדאי לראות, אבל כדאי לדעת מראש שמדובר בסרט מוזר שמחפש את הטון שלו לכל אורכו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חברים עם ילדים" - טריילר - מופע האיחוד של חברי "מסיבת רווקות" (13.01.12)
הקומדיה הרומנטית "חברים עם ילדים" שהתחדשה בטריילר רשמי, מאחדת את חברי "מסיבת רווקות" כריסטן ווייג, ג'ון האם, מאיה רודולף עם אדם סקוט ושחקנית הטלויזיה ג'ניפר ווסטפלדט.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום