חדשות אודות
כריס מסינה

Chris Messina

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אייר" - ביקורת: לא סיפור על ספורט אלא על איך לעשות עסקים (05.04.23)
"אייר" של בן אפלק ובכיכובו של מאט דיימון הוא לא סיפור על ספורט או עיצוב אלא על איך לעשות עסקים, נחישות, משא ומתן, בני אדם. הוא פחות טוב מ"מאניבול" אולם הוא מעניין ויש בו רגעים יפים ומרגשים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"תתקשרי לג'יין" - ביקורת #2: צובט את הלב (06.11.22)
"תתקשרי לג'יין" מתאר אירועים מלפני פסיקת 'וייד נגד רו' בארה"ב, צובט את הלב ומספק לנו הצצה מפחידה אל עולם שנשים אינן בשליטה מלאה על גופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"תתקשרי לג'יין" - ביקורת #1: מסר חברתי חשוב בעטיפה מעניינת ומבדרת (03.11.22)
למרות שהיה יכול להרוויח מקיצור מה, הסרט "תתקשרי לג'יין" שומר על קצב טוב והתפתחות טבעית שמשאירה עניין לגלות את הסיפור במלואו. אליזבת' בנקס מושלמת בתפקיד שלה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"היא תמות מחר" - ביקורת פסטיבל ירושלים: לפחות המחשבות עליו מעניינות (15.12.20)
"היא תמות מחר" הוא סרט פסטיבלים קלאסי. כזה שההגדרה ארט-האוס יושבת עליו בול. גיא ברמן מכליס אמנם לא נהנה מהסרט כלל, אבל הוא כן נשאר במחשבותיו אחרי הצפיה בו. ביקורת סרט מתוך פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020.
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" - טריילר 2 מתורגם (12.01.20)
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" המתמקד בדמות המטורללת שהוצגה ב"יחידת המתאבדים", התחדש בקדימון-טריילר מתורגם שני שממשיך להדגיש את האוירה הכיפית של הסרט.
"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" - טריילר מתורגם: כוכבת "יחידת המתאבדים" מקבלת אמנציפציה (02.10.19)
הדמות המעניינת ביותר ב"יחידת המתאבדים", הארלי קווין (בגילומה של מרגו רובי), מקבלת בטריילר את מלוא תשומת הלב מתוך סרט הקומיקס הספין-אופי "הארלי קווין: ציפורי טרף".
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 38- "ויקי כריסטינה ברצלונה" (2008) (11.12.18)
אחרי שלושה סרטים באנגליה הלך הפעם אלן בעקבות הכסף לצלם סרט בספרד, הוא "ויקי כריסטינה ברצלונה", ועל הכרזה שלו אין את ויקי ואין את ברצלונה. במקומם יש את סקרלט ג'והנסון, חוויאר ברדם ופנלופה קרוז. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול