חדשות אודות
רועי ניק

Roy Nik

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "טהרן" זכתה בפרס האמי הבינלאומי לדרמה 2021 (23.11.21)
סדרת המתח הישראלית "טהרן" של משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן ובכיכובה של ניב סולטן, הוכתרה בתור סדרת הדרמה הטובה ביותר של פרסי האמי הבינלאומי 2021. רועי ניק מ"נורמלי" הפסיד את הפרס לדיויד טננט.
"נורמלי" של ליאור דיין נמכרה לסטרימינג ב-HBO Max באמריקה הלטינית (04.08.21)
סדרת הדרמה הישראלית וחצי-ביוגרפית "נורמלי" של ליאור דיין ואסף קורמן נמכרה לשידור בסטרימינג בשירות HBO Max שבמדינות אמריקה הלטינית. את המכירה של הסדרה לזרוע של WarnerMedia באמריקה הלטינית ניהלה חברת 'דורי מדיה גרופ'.
השפעות מחלת הקורונה על עולם הקולנוע והטלויזיה בישראל ובעולם: סרטים שנדחו, פסטיבלים שבוטלו, הפקות שעצרו (עודכן) (13.03.20)
עדכונים ישירים של אידיבי בעקבות מחלת הקורונה העולמית, המובילה לדחיית יציאתם של סרטים לקולנוע, לשינוים בהרכבי בתי הקולנוע, לעצירת הפקות קולנוע וטלויזיה, וביטולם של פסטיבלי קולנוע.
הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (19.02.20)
הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020. עוד יוקרנו גם "מתיר עגונות" ו"הנערים".
"6 פעמים" הישראלי נמכר להפצה בינלאומית (08.10.12)
סרט הביכורים הישראלי "6 פעמים" של יונתן גורפינקל נרכש להפצה בינלאומית בידי 'פילמס דיסטריבושן', שהפיצה בעבר את "עץ לימון" של ערן ריקליס.
"6 פעמים" הישראלי התקבל לפסטיבל סן סבסטיאן 2012 (15.08.12)
סרט הביכורים הישראלי "6 פעמים" של יונתן גורפינקל התקבל למסגרת הבמאים החדשים של פסטיבל סן סבסטיאן 2012 בספרד. סיון לוי מ"ג'ו ובל" מככבת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול