חדשות אודות
טסה תומפסון

Tessa Thompson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ת'ור: אהבה ורעם" - ביקורת #2: ת'ור חוזר אינפנטילי מתמיד, אבל גם חביב (16.07.22)
הבמאי טייקה ואיטיטי חוזר עם הטרלול שלו גם לסרט "ת'ור: אהבה ורעם" ולוקח אותו צעד אחד קדימה. הוא כלל בסרט הרבה רגעים טובים ויפים, אבל לעיתים הסרט מרגיש אינפנטילי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"תור: אהבה ורעם" - ביקורת: קומדיה מצחיקה ופרועה (08.07.22)
"תור: אהבה ורעם" מפגיש בפעם השניה בין הבמאי טייקה ווייטיטי לכוכב כריס המסוורת' סביב עלילות הגיבור המארוולי. הסרט סובל מפגמים רציניים, אבל זה לא מפריע לו להיות הסרט המהנה ביותר של מארוול. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"תור: אהבה ורעם" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו... נטלי פורטמן חוזרים (19.04.22)
"תור 4: אהבה ורעם" ממשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור של כריס המסוורת' ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה", בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אבל לאויב גור הטובח באלים יש תוכניות אחרות בשבילו.
"גברים בשחור: אינטרנשיונאל" - ביקורת (14.06.19)
הסרט "גברים בשחור: אינטרנשיונאל" מוכיח שגם עם תסריט חלש מאוד סרט יכול להיות מהנה, וזאת בזכות שני כוכבים עם כימיה מושלמת ביניהם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ווסטוורלד", עונה 3 - טיזר טריילר: ארון פול מככב (28.05.19)
רשת HBO שחררה את הטיזר טריילר לעונה השלישית של "ווסטוורלד", ונראה שהעונה הזאת תראה לנו סוף סוף ברצינות את החיים מחוץ לפארק השעשועים הזה.
"קריד 2" - ביקורת (22.11.18)
נראה שהיוצרים ויתרו על הניסיון לייחד את הסרט "קריד 2" באופן כלשהו ובחרו להישאר עם סצינות ערומות ונטולות כל רגש או עומק. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר