חדשות אודות
משי קליינשטיין

Meshi Kleinstein

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
"תמונת הניצחון" - טריילר: אבי נשר וג'וי ריגר בתקופת מלחמת העצמאות (01.09.21)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר אשר מועמד ל-15 פרסי אופיר ומככבים בו ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, אמיר חורי, תום אבני, ידין גלמן ואליענה תדהר. הסרט חוזר אל תקופת מלחמת העצמאות, קצת אחרי "זעם ותהילה" של הבמאי.
תמונות ראשונות מאחורי הקלעים של "תמונת הניצחון" בבימוי אבי נשר ועם ג'וי ריגר (08.11.20)
הציצו בתמונות מאחורי הקלעים מתוך סרט הדרמה המלחמתי-ישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר, בעודו מצטלם בימים אלה בבאר שבע עם ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, תום אבני, אליאנה תדהר, עלא דאקה ועוד, אחרי כל הדחיות שגרמה הקורונה.
הוקפאו צילומי "תמונת הניצחון" של אבי נשר בעקבות סגר הקורונה השני (11.09.20)
ימים בודדים לפני שהיו אמורים לצאת לדרך, הוקפאו צילומי דרמת-המלחמה הישראלית "תמונת הנצחון" של אבי נשר בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר שני והגבלות חדשות. בהודעה שנשלחה לצוות ההפקה מובטח כי צילומיו יחודשו מיד כשיתאפשר.
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון" (30.07.20)
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", עם כוונה להתחיל את הצילומים עם השחקנים כעבור פחות מחודש וחצי. בסרט יככבו ג'וי ריגר, ידין גלמן, אמיר חורי, אליאנה תדהר, משי קליינשטיין, תום אבני ועלא דאקה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר