חדשות אודות
דניאל ליטמן

Daniel Litman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"קרב אוויר" - ביקורת: סרט אקשן ישראלי עמוס ריגושים ומתח (13.04.24)
"קרב אוויר" עם מאור שוויצר ודניאל ליטמן הוא סרט ישראלי שמראה גאווה, אומץ לב, וסמלים לאומיים בראש מורם. פה לא תמצאו את החייל המיוסר, ובמקום תמצאו אקשן מלהיב של קרבות מטוסים באוויר. ביקורת מאת אלי שגב.
הסרטים הישראלים "עד שתחזור" עם דניאל ליטמן ו"ברונקה" יתחרו בפסטיבל ורשה 2022 (01.10.22)
הסרטים הישראלים "עד שתחזור" של שרי תורג'מן ועם דניאל ליטמן, הלל ינאי שני, עדי גילת, אופק פסח ומוריס כהן, ו"ברונקה!" התיעודי של שלמה סלוצקי יתחרו בפסטיבל הסרטים ורשה 2022 שבפולין.
החלו צילומי הסרט המוסיקלי הישראלי "המנצחים" עם עמית פרקש (21.06.21)
החלו צילומי הסרט המוסיקלי "אופוריה" עם עמית פרקש ("החצויה", "מועדון החנונים"), דור הררי ("המפקדת", "תאג"ד"), דניאל ליטמן ועוד. את הסרט (נטול הקשר לסדרה של רון לשם) מביים אלירן פלד על שחקנית שנשואה להלום קרב ממלחמת ששת הימים.
טיזר טריילר ראשון לסדרה הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע" עם עמוס תמם, רותם אבוהב ודניאל ליטמן (12.03.21)
טיזר טריילר רשמי מתוך סדרת המתח הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע", (לשעבר "מה שקרה באוסלו", וגם: "חטופה", Bortført) שיצרה וכתבה במשותף רונית וייס, ביים במשותף אורי ברבש, ובכיכובם של עמוס תמם, רותם אבוהב, דניאל ליטמן, אנק וון דר ליפה ואנדרס ט. אנדרסן.
דניאל ליטמן, עומר נודלמן, משה אשכנזי ואודיה רש לטלנובלה "בעלת החלומות" (03.12.20)
השחקנים הצעירים דניאל ליטמן ("תאג"ד", "שלטון הצללים"), עומר נודלמן, משה אשכנזי ואודיה רש ("המעניק", "צמרמורת", "ליידי בירד") יככבו בטלנובלה הישראלית "בעלת החלומות" שיצרה שירה אלון ויביימו האחים יואב ודורון פז.
החלו צילומי סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר", ליהי קורנובסקי מצטרפת (26.11.20)
השחקנית ליהי קורנובסקי מצטרפת אל מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני בסרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, שבדיוק התחיל להצטלם. זהו שיתוף הפעולה השני של קורנובסקי עם שוויצר אחרי "להרוג את הסבתא".
מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני לסרט המלחמה "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין (04.11.20)
השחקנים מאור שוויצר, דניאל ליטמן, גל אמיתי ואקי אבני יככבו סרט המלחמה הישראלי "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, המביא את סיפורו של 'מבצע מוקד' של חיל האוויר הישראלי במלחמת ששת הימים, בו הושמדו בתוך יום אחד את חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן.
יוצר "תאג"ד" ציון רובין לא מעונין בעונה שלישית (24.09.20)
למרות ההצלחה הגדולה של "תאג"ד" ככל הנראה לא תשוב לעונה שלישית על פי החלטת היוצר, ציון רובין. נותר רק לתהות האם ההצלחה שחוותה גם העונה השניה תהפוך את החלטתו של רובין לשמחתם של האנשים בגוף השידור yes?
החלו צילומי "אזהרת מסע"-"מה שקרה באוסלו" עם עמוס תמם, ורד פלדמן, רותם אבוהב ודניאל ליטמן (12.09.20)
החלו צילומי סדרת המתח-פוליטיקה-רומנטיקה "מה שקרה באוסלו" שיצרה רונית וייס הישראלית ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולמס יוהנסן. בסדרה מככבים עמוס תמם, ורד פלדמן, רותם אבוהב, דניאל ליטמן וגיל פרנק.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול