חדשות אודות
צחי הלוי

Tsahi Halevi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כולם מחכים רק לי" של אקי אבני קטף שני פרסים בפסטיבל יוסטון 2023 (28.04.23)
הסרט הישראלי "כולם מחכים רק לי" של אקי אבני ובכיכובו, קטף שני פרסים בפסטיבל וורלד-פסט יוסטון הבינלאומי 2023, בטקסס שבארה"ב. אבני קטף בתחרות העלילתית את פרס הבמאי-בסרט-ביכורים ואת פרס השחקן הטוב ביותר.
"לילה בחיפה" - ביקורת פסטיבל סולידריות: האמירה היא העיקר (12.12.21)
סרט האנסבל "לילה בחיפה" מתאפיין במקצב איטי ודיאלוגים תיאטרליים, והאמירה בו היא העיקר, אך נדמה שחסר בו את המרכיב המיוחד, העמוק, שמזוהה עם סרטים כמו "כיפור" או "הארץ המובטחת". ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הביכורים של אקי אבני "כולם מחכים רק לי" (15.09.21)
השחקנים צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הדרמה-קומדיה "כולם מחכים רק לי", סרט הביכורים של השחקן הותיק אקי אבני בתור במאי.
הסדרה הישראלית "פאודה" תדובב לפרסית בערוץ פופולרי באיראן (21.07.21)
סדרת המתח-פעולה "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף תהפוך לסדרה הישראלית הראשונה שתדובב ותתורגם לפרסית, ואף תהיה זמינה לצפיה בידי תושבי איראן.
"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
מיכאל אלוני וצחי הלוי לעונה השניה של "פמת"א" (22.01.21)
השחקנים מיכאל אלוני מ"שטיסל", צחי הלוי מ"פאודה" ועופרי ביטרמן מ"שעת נעילה" יצטרפו לעונה השניה של סדרת הדרמה המשפטית-ישראלית "פמת"א" מבית נועה רוטמן ואסתר נמדר-תמם. חן אמסלם, אורי פפר, שרה פון-שוורצה וזהר שטראוס מיועדים לחזור.
"השוטרים" - טריילר: צחי הלוי שם סוף לעבריינים שמפחידים את המשטרה, באמצעים לא כשרים (15.01.21)
צפו בטריילר לסדרת המשטרה הישראלית "השוטרים" בכיכובם של צחי הלוי, דני שטג, דניאל גד, מאור שוויצר, אלי פיניש ושירי מימון, שמספרת על קצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, ומגלה שהפשע בעיר חוגג עד כדי כך שהמשטרה פוחדת מהעבריינים.
הסרט הישראלי "לילה בחיפה" של עמוס גיתאי לתחרות הרשמית של פסטיבל ונציה 2020 (28.07.20)
הסרט הסאטירי-דרמתי הישראלי "לילה בחיפה" של עמוס גיתאי עם מריה זריק, ח'אולה איבראהים, נעמה פרייס, צחי הלוי, טום באום וחנה לסלאו, יתחרה על פרס אריה הזהב בתחרות הרשמית של פסטיבל ונציה 2020 באיטליה.
"הסוסיתא של הרצל" - טריילר: מיקי לאון משתמש בקולנוע כדי לחלץ את תלמידיו מהבעיות (01.12.19)
הז'אנר המוכר של 'מורה זר שמגיע לכיתה בעייתית' תופס לו את הפינה של שדרות והקסאמים בסרט "הסוסיתא של הרצל", כשהמורה הזר מיקי לאון מבקש מהתלמידים הבעיתיים שלו לתעד את מה שעובר להם בחיים בעזרת מצלמה. צפו בטריילר.
שירי מימון מבקשת "מחילה" עם חנן סביון וגיא עמיר (29.08.19)
הזמרת שירי מימון תככב בתפקיד קולנועי ראשון לצידם של חנן סביון וגיא עמיר בסרט "מחילה" שכתבו וביימו. זהו הסרט הראשון שהצמד המצליח מביים.
הסרט הישראלי "המוסד" משך 200 אלף צופים (20.08.19)
סרט הקומדיה הישראלי "המוסד" של אלון גור אריה משך 200 אלף צופים בישראל, בשמונת השבועות שבהם הוא מוקרן בבתי הקולנוע.
"המוסד" משך 30 אלף צופים בסופ"ש הבכורה (03.07.19)
סרט הקומדיה הישראלי "המוסד" של אלון גור אריה משך כ-30 אלף צופים במהלך סוף שבוע הבכורה שלו באקרנים, על 31 עותקים בהם הופץ.
"המוסד" - ביקורת (30.06.19)
מטר הבדיחות שיורד בקצב מסחרר בסרט הישראלי "המוסד", וכל האוירה המבודחת ששורה עליו, מעניקים חוויה מהנה לקהל חובב הז'אנר אבל היעדר כל אלמנט אחר מגבילים אותו מלפרוץ אל מעבר. ביקורת סרט מאת אלי שגב.
צחי הלוי ואון רפאלי יככבו בסדרה "פול מון" (29.05.16)
השחקן צחי הלוי יגלם את אביו של און רפאלי (אחיה של הדוגמנית והמנחה בר רפאלי) בסדרת הטלנובלה "פול מון". את הסדרה יצרה וכתבה שירה אלון מ"החצויה".
מיכל שטמלר נוסעת אל "בית לחם" (14.11.11)
השחקנית מיכל שטמלר לוהקה לסרט הביכורים הישראלי "בית לחם" של יובל אדלר, המספר על מערכת יחסים בין סוכן שב"כ לבין אחיו הצעיר של מפקד גדודי חללי אל אקצא שגייס לשירותו.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים