חדשות אודות
ריצ'ארד מאדן

Richard Madden

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"נצחיים" - ביקורת #2: תסריט רדוד מול בימוי מהורהר גורמים לשעמום (04.11.21)
10 דמויות יש בחבורת "הנצחיים". אמנם לא כולן באותה רמת חשיבות, אך עדיין להציג 10 דמויות זה לא פשוט. זו כנראה הסיבה שאנחנו מקבלים תיאור שבלוני לא ממש מעניין שלהן. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"נצחיים" - ביקורת #1: הדמויות מאופיינות רק בכוחותיהן (04.11.21)
על אף שכיף לראות בקולנוע חבורות (כמו "הנוקמים"), בסרט המארוול "נצחיים" אי אפשר למצוא עניין בדמויות כי אין בהן דבר מלבד הכוחות שלהן. כנראה שמאיפה שהן מגיעות לא מביעים יותר שמחה, מאמץ, כעס או התרגשות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"נצחיים" - טריילר מתורגם: זוכת האוסקר קלואי זאו מביימת סרט מארוול (25.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט אנסמבל גיבורי-העל "נצחיים" מבית מארוול בבימויה של זוכת האוסקר הטריה קלואי זאו על "ארץ נוודים". בסרט מככבים ריצ'ארד מאדן, ג'מה צ'אן, אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, קומייל ננג'יאני, ליה מקיו, בארי קוהן וקית הרינגטון.
"1917" - ביקורת: מעורר התפעלות (02.01.20)
סם מנדז ביים את הסרט וגם שותף לכתיבת התסריט, שבו הקפידו שכל כמה דקות יקרה משהו אחר, דרמטי, במקום שונה מקודמו. הסרט לעתים מרשים, אך הוא דומה יותר דומה לאגדה או למיתולוגיה, אך ללא מוסר השכל. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"רוקטמן" - ביקורת #2 (31.05.19)
נראה כאילו הסרט "רוקטמן" מתחלק לשני חלקים שנעשו על ידי יוצרים שונים לגמרי, האחד הוא מיוזיקל יוצא מן הכלל והשני גרוע לחלוטין. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"רוקטמן" - ביקורת #1 (30.05.19)
"רוקטמן" הוא סרט מוזיקלי על אלטון ג'ון מאת הבמאי שהשלים את "רפסודיה בוהמית" (2018), והוא מתחיל בסדר אך נעשה גרוע ובעיקר משעמם ככל שהוא מתקדם. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר