חדשות אודות
ירון זילברמן

Yaron Zilberman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

כמות הצופים בבכורת "שעת נעילה" דרך האינטרנט היתה כפולה משל "טהרן" (21.10.20)
פרק הבכורה הכפול של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", משך כ-60 אלף צופים לצפות בו בזמן אמת באתר האינטרנט של 'כאן 11' (במקביל לשידור בערוץ), שזה כפול ממספר הצפיות שהיו באתר לפרק הבכורה של "טהרן" המדוברת והמצליחה.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" נמכרה לשידור ב-HBO Max (13.10.20)
הסדרה הישראלית "שעת נעילה" העוסקת במלחמת יום כיפור שביים ירון זילברמן וכתבו בין היתר רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל, נרכשה לשידור עולמי בשירות הסטרימינג HBO Max של רשת HBO. בין הכוכבים בה: ליאור אשכנזי, לי בירן, אביב אלוש וג'וי ריגר.
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (19.02.20)
הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020. עוד יוקרנו גם "מתיר עגונות" ו"הנערים".
הסרט הישראלי "ימים נוראים" נרכש להפצה בארה"ב (29.10.19)
סרט הביוגרפיה-דרמה הישראלי זוכה פרס אופיר "ימים נוראים" של ירון זילברמן על רצח יצחק רבין בידי יגאל עמיר, נרכש להפצה בארה"ב ובצפון אמריקה בידי 'גרינוויץ' אנטרטיינמנט'.
הסרטים הישראלים הקצרים "פרפרים" ו"אנה" יתחרו בפסטיבל טורונטו 2019 (20.08.19)
הסרטים הישראלים "פרפרים" של יונה רוזנקיאר ו"אנה" של דקל ברנסון יתחרו במסגרת הסרטים הקצרים 'שורט קאטס' של פסטיבל טורונטו 2019 שבקנדה.
הסרטים הישראלים "ימים נוראים", "מאמי", "אפריקה" ו"מילים נרדפות" לפסטיבל טורונטו 2019 (13.08.19)
ארבעה סרטים ישראלים התקבלו לפסטיבל טורונטו 2019 שבקנדה, והם "ימים נוראים" של ירון זילברמן על רצח רבין, "מאמי" של קרן ידעיה, "אפריקה" של אורן גרנר ו"מילים נרדפות" של נדב לפיד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר