חדשות אודות
אנתוני רוסו

Anthony Russo

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"צ'רי" - טריילר מלא: טום הולנד מתמכר לסמים עם אישתו ושודד בנקים (15.01.21)
צפו בטריילר המלא לסרט רב הציפיות ומכופף הז'אנרים "צ'רי" של האחים ג'ו ואנתוני רוסו ובכיכובו של טום הולנד, שמגיע כמה ימים אחרי הטיזר טריילר אבל חושף הרבה יותר מקו העלילה של הסרט. האחים מנסים לחשוף בעית סמים שהחלה בעיר הולדתם.
"צ'רי" - טיזר טריילר: הספיידרמן טום הולנד מתמכר לסמים ושודד בנקים אצל האחים רוסו (10.01.21)
צפו בהצצה קצרה לסרט רב הציפיות ומכופף הז'אנרים "צ'רי" של האחים ג'ו ואנתוני רוסו על פי ספרו של ניקו ווקר ובכיכובו של טום הולנד (ספיידרמן בשני סרטים משלו ואצל האחים ב"הנוקמים 4: סוף המשחק"), אשר מגלם חייל עם פוסט טראומה ששודד בנקים.
מילי בובי בראון תככב ב"מדינה חשמלית" של האחים רוסו (20.12.20)
כוכבת "אנולה הולמס" ו"דברים מוזרים", מילי בובי בראון, לוהקה לככב בסרט המד"ב "מדינה חשמלית" (The Electric State) של האחים אנתוני וג'ו רוסו עבור אולפני יוניברסל. את התסריט כתבו שותפיהם לסרט "הנוקמים: סוף המשחק".
נטפליקס מעלה מחירים גם ב-2020: בינתים רק בארה"ב (30.10.20)
נטפליקס הודיעה אמש שתעלה את מחירי כל החבילות המתקדמות שלה במהלך החודשיים הקרובים בארה"ב, 21 חודשים אחרי שהעלתה אותם בפעם הקודמת שם (בינואר 2019). המחירים יכנסו לתוקף מידית עבור לקוחות חדשים, ואינם משפיעים על המחירים בישראל.
נטפליקס תשקיע סכום עתק במותחן ריגול עם ריאן גוסלינג וכריס אוואנס, "האיש האפור" (18.07.20)
נטפליקס מכריזה כי נתנה אור ירוק למותחן הריגול "האיש האפור" (The Gray Man) בכיכובם של ריאן גוסלינג וכריס אוואנס ובבימוים של האחים ג'ו ואנתוני רוסו. יהיה זה הפרויקט הראשון שצמד האחים יביים אחרי ההצלחה שוברת השיאים של "הנוקמים: סוף המשחק".
"הנוקמים: סוף המשחק" - ביקורת (25.04.19)
21 סרטי היקום הקולנועי של מארוול לא הכינו את גיא ברמן מכליס לסרט ה-22 במספר, "הנוקמים 4: סוף המשחק". מדובר בסרט שונה לחלוטין עם טון שונה לחלוטין. למעשה עד השליש האחרון שלו, הוא אולי אפילו לא סרט גיבורי על. ביקורת סרט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום