חדשות אודות
אלישע בנאי

Elisha Banai

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
"תמונת הניצחון" - טריילר: אבי נשר וג'וי ריגר בתקופת מלחמת העצמאות (01.09.21)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר אשר מועמד ל-15 פרסי אופיר ומככבים בו ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, אמיר חורי, תום אבני, ידין גלמן ואליענה תדהר. הסרט חוזר אל תקופת מלחמת העצמאות, קצת אחרי "זעם ותהילה" של הבמאי.
"אחד בלב" - טריילר: רן דנקר אחרי חתונה אצל יוצרת "אפס ביחסי אנוש" (01.02.21)
רן דנקר ואביגיל הררי מגלמים את החתן והכלה הטריים בסרט "אחד בלב" של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"), שהתכוונו לחגוג את ליל הכלולות שלהם בסוויטה מפוארת בבית מלון, אבל במקום זה כאמור מתחילים לריב, והלילה הופך למסע סהרורי ברחבי העיר.
"אסיה" ו"תחום אפור" יתחרו בפסטיבל טרייבקה 2020 (עדכון: "אחד בלב" של לביא, "סאבלט" של פוקס הוסרו) (04.03.20)
ארבעה סרטים ישראלים יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2020 שבניו יורק: "סאבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פרי-בר יתחרו בתחרות הרשמית, בעוד "אחד בלב" של טליה לביא יוקרן במסגרת 'נקודות מבט' ו"תחום אפור" של גל שגיא יוקרן במסגרת הקצרים.
"אחד בלב" - טיזר פוסטר: הבמאית של "אפס ביחסי אנוש" טליה לביא חוזרת (03.02.20)
תראו איך נראה הפוסטר-טיזר לסרט הקומדיה-רומנטיקה הישראלי "אחד בלב" (לשעבר "נפש פתלתלה") של במאית "אפס ביחסי אנוש" טליה לביא, ובכיכובם של רן דנקר, אביגיל הררי, אורלי זילברשץ, אלישע בנאי ומאיר סוויסה.
"המחשמלים" - טריילר 2: להקת רוק מזדקנת וטל פרידמן (06.10.19)
העלילה של "המחשמלים" מספרת על להקה שזכתה בתואר תגלית השנה של שנת 1984 עם להיט שאף אחד לא זוכר, ו-30 שנה אחרי, מנסה לעשות קאמבק גדול. צפו בטריילר לקראת פסטיבל חיפה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר