חדשות אודות
קארן גילן

Karen Gillan

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #2: כל שמתרחש מאולץ וחסר חן (05.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" מביא את גרוט כחסר קסם לחלוטין, רוקט כבוי, דרקס לא מצחיק ומנטיס מעייפת. בנוסף לדמויות, שהן כנראה הבעיה המרכזית של הסרט, כל שמתרחש כל כך מאולץ שאין טיפת חן בסרט, בדמויות ובסיטואציות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - ביקורת #1: אפילו לא מבדר (03.05.23)
"שומרי הגלקסיה: חלק 3" - האחרון עם צוות השחקנים הנוכחי בהובלת כריס פראט - אינו סרט איום ונורא כמו שיש בו עומס אדיר של דברים מיותרים, כשלים ובעיות שמונעים ממנו אפילו להיות מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
ג'יימס גאן מאשר: "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה האחרון עם החבורה הנוכחית (29.01.22)
הבמאי והתסריטאי ג'יימס גאן אישר רשמית כי "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יהיה הסרט האחרון שבו תופיע החבורה הנוכחית, ושהוא עובד על סיום הולם כמיטב יכולתו לגיבורים הבלתי-צפוים בהרפתקה האחרונה שלהם.
"מילקשייק אבק שריפה" - טריילר מתורגם: לנה הידי וקארן גילן בסרט פעולה של במאי ישראלי (25.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה "מילקשייק אבק שריפה" בבימויו של הישראלי נבות פפושדו ובכיכובן של קארן גילן ("ג'ומנג'י", נבולה בסרטי "שומרי הגלקסיה" ו"הנוקמים") ולנה הידי ("משחקי הכס"), אשר מעביר הרבה מהאסתטיקה ומהצילום המסוגנן של הסרט.
"מילקשייק אבק שריפה" - תמונות מהסרט של אחד מיוצרי "מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי (10.11.20)
"קול קדומים" - ביקורת: מורגש שהסרט נעשה מתוך אהבה (21.02.20)
למרות חוסר האחידות "קול קדומים" מצליח לרגש ולעניין. הוא לא מאוד מקורי, לא מסעיר בצורה יוצאת דופן ולא מחדש, אבל הוא משרה תחושה נוסטלגית נעימה תוך שהוא מספר את סיפורו בצורה בה כבר לא מספרים סיפורי ילדים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מרגלים לא רגילים" - ביקורת: מצחיק לא מעט אבל ההומור ילדותי מדי (26.12.19)
"מרגלים לא רגילים" הוא סרט אנימציית מחשב תמוה שלא בדיוק ברור למי הוא מכוון עם הרעיון של היונים בבסיסו. הוא לא גרוע, והוא בוודאי לא טוב - אלא פשוט עוד אפשרות לבלות זמן מסך בחנוכה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
אוונג'לין לילי וג'ייסון סודייקיס יככבו בסרטו של הישראלי אהרון קשלס מ"כלבת" (07.11.19)
"ג'ומנג'י 2: השלב הבא" - טריילר 2 מתורגם: שינוי בנוף המשחק ובשחקנים בעולם האמיתי (05.11.19)
טריילר שני ואחרון לסרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י 2: השלב הבא", שינסה להתעלות על ההצלחה המדהימה של קודמו עם כ-962 מיליון דולרים מסביב לעולם. דוויין ג'ונסון, קארן גילן, ג'ק בלאק וקווין הארט חוזרים מהפרק הקודם. צפו.
"מרגלים לא רגילים" - טריילר 3: טום הולנד הופך את המרגל וויל סמית' ליונה (28.09.19)
קדימון טריילר שלישי נחת לסרט המשפחה המונפש "מרגלים לא רגילים", שמתהדר בקולותיהם של וויל סמית' וטום הולנד בתור צמד מוזר שנדרש לעבוד ביחד ולהציל את העולם.
"שוטר על הדרך" - ביקורת (13.07.19)
בהיותו קומדיה קיצית בלתי מתחייבת על צמד גברים שונים שיהפכו לחברים לא נדרש מהסרט "שוטר על הדרך" להגיע לרמות תסריט גבוהות, והשימוש של התסריט ברעיונות של 'אובר' הוא מספק.
"מרגלים לא רגילים" - טריילר 2: איך וויל סמית' יציל את העולם בתור יונה? (06.07.19)
וויל סמית' מככב בקולו בסרט "מרגלים לא רגילים", בתור מרגל על שכולם מכירים ואוהבים. אלא ששיקוי שמדען נותן לו, הופך אותו ליונה, ובלית ברירה על המרגל להמשיך ולנסות להציל את העולם.
"ג'ומנג'י 2: השלב הבא" - טריילר מתורגם: דני דה'ויטו ודני גלובר מצטרפים (03.07.19)
סרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י 2: השלב הבא" הממשיך את ההצלחה המפתיעה מלפני שנתיים, התחדש בקדימון טריילר ראשון, בו החבורה המקורית מתאחדת מחדש בתוך המשחק, אבל בחוץ אלו לא בדיוק אותם השחקנים.
"שוטר על הדרך" - טריילר 2 מתורגם: נסיעת אובר מהגיהנום (11.06.19)
העלילה של "שוטר על הדרך" מפגישה בין בלש סמוי (דייב בטיסטה) שעולה על נסיעת אובר עם נהג מנומס (קומייל ננג'יאני) ויחד הם יוצאים להרפתקה שתעמיד בסיכון את נישואיו של הנהג ואת הדירוג המושלם שלו באפליקצית הנסיעות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם