חדשות אודות
ניקולס בריטל

Nicholas Britell

חדשות
"מילה שלה" - ביקורת #2: הפרשה שהביאה את MeToo# מועברת בצורה רגישה ומכבדת (29.11.22)
המיקוד של הסרט "מילה שלה" הוא בכוח ובתעוזה של שתי העיתונאיות והלחצים שבהם היו צריכות לעמוד כדי להביא את סיפורו של הארווי ויינשטיין אל האור. הסיפור מועבר בצורה רגישה ומכבדת ומהווה בחירה מצוינת לכל אוהבי הדרמה. ביקורת מאת גל סדלינסקי.
"מילה שלה" - ביקורת #1: זואי קאזאן וקארי מוליגן נהדרות בסרט על הפלת הארווי ויינסטין (16.11.22)
קאזאן ומוליגן נהדרות כל אחת בנפרד ובמיוחד כשהן יחד בסרט "מילה שלה". מוליגן היא הקשוחה והמנוסה יותר, קאזאן יותר רגשנית ומהוססת. הן צוות מעולה ויונתן דורון היה שמח לראות אותן משתפות פעולה יחד גם בעתיד. ביקורת סרט.
"אל תסתכלו למעלה" - ביקורת: קצבי ומרתק עם גלרית שחקנים זוהרת (01.01.22)
המשחק, הבימוי והתסריט המשובח של "אל תסתכלו למעלה" פועלים בהרמוניה להביא סרט שהפגם העיקרי שלו הוא האורך שלו. הנקודה פשוט יכולה הייתה להיות מועברת בזמן קצר יותר. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"קרואלה" - ביקורת: אכזריות בלתי פוסקת בקהל (04.06.21)
יונתן דורון לא הלך לסרט "קרואלה" בציפייה ליצירת מופת אלא בתקווה לסרט מבדר עם רגעים מצחיקים בזכות שתי האֶמות - אמה סטון ואמה תומפסון - אבל אין אפילו כימיה ביניהן. לא עפים ניצוצות, הן משעשעות לעתים נדירות בבאלגן הזה. ביקורת סרט.
"סגן הנשיא" - ביקורת (12.01.19)
בסרט "סגן הנשיא" על דיק צ'ייני יש הבלחות של רגעים מוצלחים, בעיקר הקומיים והסאטיריים, כמצופה מהבמאי של סרטים בכיכובו של ויל פארל, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט מבולגן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אושן 8" - ביקורת #2 (22.06.18)
מה שהופך את "אושן 8" לנפלא כל כך, הוא הזרימה עם חוסר ההסתברות שבעלילתו ברצינות הומוריסטית גמורה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"אושן 8" - ביקורת #1 (21.06.18)
"אושן 8" הוא סרט מהנה ומבדר עם רגעים מצחיקים, שמספק את הסחורה: מקבלים בדיוק את מה שמצפים, עם שחקניות טובות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים