חדשות אודות
יאיא עבדול-מאטין השני

Yahya Abdul-Mateen II

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

ביקורות בקצרה: "אמבולנס" ו"מורביוס" (13.04.22)
שתי ביקורות קצרות מאת גל סדלינסקי: "אמבולנס" עם ג'ייק ג'ילנהול אמנם לא משעמם כי יש לו קצב טוב, אבל הוא מגוחך ועם הרבה פחות מדי תחכום; ואילו "מורביוס" עם ג'רד לטו מציג אפקטים בינוניים ועלילה חסרת מעוף.
"אמבולנס" - ביקורת: מחסיר פעימה אבל ארוך מדי (09.04.22)
45 הדקות הראשונות של "אמבולנס" מבית מייקל ביי נהדרות. הגיוניות? לא. מוסברות על פי רצף נסיבות? לא. אבל הגודש עובד. הבעיה מתחילה עם תחילת המרדף. דווקא אז התחושה היא שהסרט הוריד הילוך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מטריקס: התחייה" - ביקורת #2: לא מייגע אבל מיותר (08.01.22)
נעים לראות את קיאנו ריבס וקארי-אן מוס משחזרים את התפקידים האלמותיים שלהם ב"מטריקס: התחייה", שהצפיה בו מלאה באקשן ולא מייגעת אבל גם מיותרת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"מטריקס: התחייה" - ביקורת: מפתיע ומרגש בזכות זוית שונה (24.12.21)
לנה וושובסקי בחרה מראש כיוון אחר לסרט ההמשך "מטריקס 4: התחייה", ולכן הפעם האקשן ממלא תפקיד פחות גדול. העיסוק של הסרט במיתולוגיה של עצמו תופס חלק נרחב, מכניס לסרט הומור, ומצליח להפתיע ולרגש. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ספין-אוף ל"מקס הזועם" לדמות פיוריוסה: אניה טיילור-ג'וי תככב, גם כריס המסוורת' (14.10.20)
הדמות הנשית פיוריוסה שגילמה שרליז ת'רון ולגמרי גנבה את ההצגה ב"מקס הזועם: כביש הזעם", תקבל סרט ספין-אוף משלה שיציג את מקורותיה. אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס") תגלם את הדמות, ואליה יצטרפו גם כריס המסוורת' ויאיא עבדול-מאטין השני.
"משפט השבעה משיקגו" - טריילר מלא מתורגם: אוסקר, תביאו לנו אוסקר (24.09.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הדרמה המבוסס על אירועים אמיתיים "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין ונטפליקס, שמראה כיצד מכונת השיווק של הסרט מתמקדת בשחקנים דוגמת אדי רדמיין וסשה ברון כהן, ודוחפת אותם לעבר מועמדות לפרס האוסקר.
"משפט השבעה משיקגו" - טיזר טריילר מתורגם: מתמודד הפרסים של אהרון סורקין (14.09.20)
מתמודד הפרסים הבולט "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין ונטפליקס, התחדש בטיזר טריילר ראשון, והמראות שהוא משחזר מ-1968 בודאי יקרצו להרבה אנשים באמריקה של 2020.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול