חדשות אודות
יעל אלקנה

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "הראש" עם יהודה לוי נמכרה לנטפליקס (21.09.23)
סדרת המתח והריגול הישראלית "הראש" בכיכובם של יהודה לוי ויעל אלקנה נמכרה לשידור בסטרימינג בנטפליקס, ולאחר שידור הפרק האחרון בערוץ 'קשת 12' בישראל, תהיה זמינה ל-20 מדינות וטריטוריות של נטפליקס, כולל ארה"ב ובריטניה.
הסרט הישראלי הקצר "אור פנס יחיד" עם יעל אלקנה לפסטיבל סן סבסטיאן 2023 (26.08.23)
הסרט הישראלי הקצר "אור פנס יחיד" של שי-לי עטרי ובכיכובה של יעל אלקנה יוקרן במסגרת 'זבלטגי-טבקלרה' של פסטיבל הקולנוע סן סבסטיאן 2023 שבספרד.
הסדרה "הראש" עם יהודה לוי תתחרה בפסטיבל מונטה קרלו 2023 (07.05.23)
סדרת המתח והריגול הישראלית "הראש" (לשעבר "האויב שבתוכנו") של רון לשם, עמית כהן, דניאל אמסל ואופיר לובל ובכיכובו של יהודה לוי תתחרה בפסטיבל הטלויזיה מונטה קרלו 2023 שבמונקו.
"להיות איתה", עונה 3 - ביקורת: כבר לא שטיקים של "השיר שלנו" (15.10.21)
אולי הייתה זו השנה המורכבת שעברה על כולנו, או האבהות הקרבה, אך בכל מקרה ניכר שעזר משכיל בעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" לקדש את כאבי הלב הפשוטים, המוכרים. ביקורת לפרק הפתיחה מאת דוראל אלטרס.
תמונות מהפרימיירה לעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (12.10.21)
דוראל אלטרס היתה בפרימיירה של העונה השלישית והאחרונה לסדרת הדרמה-הרומנטית הישראלית "להיות איתה" - הציצו ברשמים ובתמונות של כוכבי הסדרה.
הגרסה ההודית של "להיות איתה" עולה לשידור (06.09.21)
הוכרז תאריך ההפצה של העיבוד ההודי של "להיות איתה" הישראלית בשירות הסטרימינג (VOD-OTT) ההודי Aha. בגרסה ההודית נכנסים לנעליהם של אביב אלוש ורותם סלע השחקנים סנטוש שובאן וטינה שילפא-ראג', בהתאמה.
"הטבח" חודשה לעונה שניה (05.01.21)
סדרת הדרמה הישראלית "הטבח" של ארז קו-אל ובכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, חודשה לעונה שניה בידי yes. ארבעת מובילי צוות השחקנים - אלפי, תורן, סלע ויעל אלקנה - צפוים לשוב לעונה הנוספת.
כוכבת "הטבח" יעל אלקנה לעונה 3 של "לאהוב אותה" (16.11.20)
כוכבת "הטבח" ו"קיבוצניקים" יעל אלקנה, לוהקה לתפקיד בכיר בעונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, שם היא תצטרף אל שותפתה ל"טבח", רותם סלע, וגם אל אביב אלוש.
איך עושים פרימיירה לסדרה "הטבח" בזמן קורונה? גורי אלפי ויעל אלקנה בישלו לקשישים (01.11.20)
סדרה הדרמה הישראלית "הטבח" של yes שלחה את שניים מכוכביה גורי אלפי ויעל אלקנה אל בית האבות "קראנטי" בפתח תקוה כדי לשמח ולהאכיל את הקשישים הדרים בו. מעל 200 ארוחות צהרים הוכנו לקשישים.
"הטבח" - טריילר: גורי אלפי מצטרף לצוות המטבח המלחיץ של גל תורן (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה "הטבח" בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן ורותם סלע, שממחיש את האוירה הלחוצה במטבח של מסעדת שף (כולל כף עץ אחת שמתעופפת לה לכיוון הראש של מישהו).

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול