חדשות אודות
האריס דיקינסון

Harris Dickinson

חדשות
"משולש העצבות" - ביקורת: המון נקודות חכמות על פני זמן רב מדי (06.10.22)
גם ב"משולש העצבות", כמו בסרטיו הקודמים של רובן אוסטלנד, יש המון דברים מעניינים, נקודות חכמות, ויונתן דורון לא היה מוריד אף אחת מהן אלא רק מקצר כמעט כל אפיזודה וקטע, כי הסרט לא מחזיק את כמעט השעתיים וחצי שלו. ביקורת סרט.
"תראו אותם רצים" - ביקורת: תעלומת רצח בינונית וקלילה לאסקפיזם (06.10.22)
"תראו אותם רצים" מגלגל בדיחה מתיישנת-מהר של סרט שצוחק על הסגנון של עצמו והתעלומה שבו לא ממש תופסת. אז אנחנו נשארים עם דמויות קריקטוריות שמעבירות את הזמן בסרט נחמד וקליל. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"שירת סרטני הנהר" - ביקורת: מרב מכר לסרט העצמה נשית קיטשי (25.08.22)
"שירת סרטני הנהר" לא משעמם אך מלא בפרטים מיותרים, שאולי היו מיוחדים בספר, אבל פשוט לא עוברים על המסך. החלקים שהכי מפריעים הם הקיטשיות של כל הקטעים הרומנטיים והמלודרמה המכבידה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
הבמאי רובן אוסטלונד יגיע לישראל ויתארח בפסטיבל ירושלים 2022 (06.07.22)
הבמאי השוודי רובן אוסטלונד יגיע לישראל ויתארח בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2022 לכבוד הקרנת סרטו זוכה דקל הזהב בפסטיבל קאן "משולש העצבות", אשר יפתח את הפסטיבל פחות מחודשיים אחרי שזכה בקאן.
זוכה פסטיבל קאן "משולש העצבות" יפתח את פסטיבל ירושלים 2022 (22.06.22)
הסאטירה דוברת האנגלית וזוכת פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן השנה, "משולש העצבות" של רובן אוסטלונד השוודי, תפתח את פסטיבל הקולנוע ירושלים 2022.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 3: מבטיח להגיע לבתי הקולנוע, אבל בלי דם? (22.06.20)
האם הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" בכיכובם של רייף פיינס, דג'ימון הונסו וריס אייפנס סבל מנחת זרועם של אולפני דיסני, אשר הפכו אותו מסרט אלים לסרט יותר נעים למשפחות? צפו בטריילר השלישי שאולי מבשר בדיוק על זה.
"מליפיסנט: אדונית הרשע" - ביקורת: האיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות (17.10.19)
התסריטאים של "מליפיסנט 2: אדונית הרשע" מצאו דרך לקדם את העלילה באופן לא מאולץ, דבר שאיננו מובן מאליו; והאיכות והמורכבות שבסרט הראשון נשמרות, כך שההמשך מומלץ לצפייה למי שאהב אותו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר 2 מתורגם: המתורבתים שנלחמים במלחמת העולם הראשונה (01.10.19)
הסרט המקדים "קינגסמן: ההתחלה" יציג לנו כיצד התפתחה סוכנות הביון העצמאית שכיכבה בשני סרטי "קינגסמן" הקודמים, הפעם בכיכובם של האריס דיקינסון, רייף פיינס ודג'ימון הונסו.
"קינגסמן: ההתחלה" - טריילר מתורגם: סרט מקדים במלחמת העולם הראשונה (16.07.19)
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול