חדשות אודות
הנרי גולדינג

Henry Golding

חדשות
"היחידה ללוחמה לא ג'נטלמנית" - ביקורת: מלאכותי ונשכח (18.04.24)
"היחידה ללוחמה לא ג'נטלמנית" הוא סרט קליל בכיכובם של הנרי קאוויל, אלן ריצ'סון, אלכס פטיפר ואייזה גונזלס על מבצע בריטי חשאי במלחמת העולם השנייה, שמתאמץ להיות מסוגנן ונשכח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
קופות: בכורת "זמן" של שמאלאן עקפה את של "עיני נחש" בסופ"ש חלש; "מהיר ועצבני 9" מעל 600 מ"ד (26.07.21)
שתי הבכורות של סוף השבוע בצפון אמריקה נפלו מתחת לציפיות של אנליסטים בהוליווד, והראו התלהבות חסרה מהמותגים שמאחוריהם: מ. נייט שאמאלאן יצא עם ידו על העליונה כשהמותחן שלו "זמן" העפיל לצמרת הטבלה, מעל מותג "כוח המחץ" עם "עיני נחש".
"עיני נחש" - טריילר: הדמות המסתורית מ"כוח המחץ" מקבלת סרט מקורות עשיר בחרבות ורובים (17.05.21)
צפו בטריילר לסרט הפעולה "עיני נחש" אשר מהווה סרט מקורות על הדמות המסתורית שידועה למעריצי כוח המחץ בתור מתבודד שאינו מדבר ומתנקש ללא לאות, ומגלם אותה הפעם הנרי גולדינג מ"עשיר בהפתעה". עוד מצטרפים אנדרו קוג'י ואורסולה קורברו.
ביקורות קצרות מהשבוע, 8 בינואר, 2021: "ארץ נוודים", "מונסון", "צ'רטר", "פרנקי" (08.01.21)
ביקורות קצרות מאת יונתן דורון על סרטים שראה בשבוע החולף, ובינהם "ארץ נוודים" עם פרנסיס מקדורמנד, "מונסון" עם הנרי גולדינג, נציג שוודיה לאוסקר "צ'רטר", ו"החיים על פי פרנקי" עם איזבל הופר. המשותף לארבעה הוא שהם יותר מדי לוקחים את הזמן.
"הג'נטלמנים" - ביקורת: לנו ולצ'ארלי הנאם מגיע יותר (23.01.20)
בתריסר השנים האחרונות ביים גאי ריצ'י סרטים בסגנון אחר וחוזר כאן ב"הג'נטלמנים" לעולם הפשע האלים עם אנשים בעלי כינויים שהוא כל כך אוהב, רק שאין לו מה לחדש. לצ'ארלי הנאם ולנו מגיע יותר טוב. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הג'נטלמנים" - טריילר 2: גאי ריצ'י מתעל את "סנאץ'" ו"לוק סטוק" (24.12.19)
סרט הפשע הקומי "הג'נטלמנים" של גאי ריצ'י התחדש בטריילר שני שממשיך להדגיש את שובו של הבמאי הבולט לשורשיו מ"סנאץ'" ו"לוק, סטוק ושני קנים מעשנים", אחרי שוברי הקופות הסטנדרטים יותר שעשה בשנים האחרונות.
"הג'נטלמנים" - טריילר: מתיו מקונוהיי מנסה למכור אימפריית סמים אצל גאי ריצ'י (03.10.19)
סרט הפשע "הג'נטלמנים" (The Gentlemen) נושא על פי הקדימון טריילר הראשון שלו את החותם היחודי של הבמאי שלו, גאי ריצ'י
"בקשה מסתורית" - ביקורת #2 (17.09.18)
"בקשה מסתורית" הוא סרט דרמת מסתורין קומית (כן, קראתם נכון) שעוסק באמהות, חברות וחקירת אמת ועושה זאת בחיוך ובקלילות, אך גם ברצינות ובביקורתיות חברתית. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"בקשה מסתורית" - ביקורת #1 (14.09.18)
"בקשה מסתורית" הוא עירוב נדיר של מתח וקומדיה שרוב הזמן עובד כמו שצריך. הסרט מותח ומצחיק, גם אם לפעמים צפוי מדי, והוא לחלוטין "המופע של אנה קנדריק". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עשיר בהפתעה" - ביקורת (23.08.18)
"עשיר בהפתעה" היא קומדיה רומנטית חדשה חסרת השראה, חסרת חן אבל עשירה ברעש ושעמום, שכל יחודה הוא בכוכבים האסייתים שלה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים