חדשות אודות
אמיר חורי

Amir Khoury

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

שחקן "פאודה" ו"שמיים אדומים" אמיר חורי תקף את ישראל: "ג'נין תחת מתקפה" (03.07.23)
השחקן אמיר חורי ("שמיים אדומים", "איסט סייד", "תמונת הנצחון"", "פאודה") תקף את ישראל ואת מבצע "בית וגן" למיגור הטרור שבוקע מג'נין, ושיתף סרטון גרפי עם הכיתוב באנגלית: "ג'נין תחת מתקפה כבדה".
"שמים אדומים" - ביקורת פרק 1: סטנדרט הפקה גבוה ותחושה של אמינות (24.06.23)
הבימוי של "שמיים אדומים" מהוקצע ויעיל, העריכה, הצילום והאפקטים בהחלט מבוצעים היטב וגם בדיאלוגים ניכר שהושקע מאמץ ניכר על מנת ליצור תחושה של אמינות. אבל מה עם משהו חדש להציע? ביקורת פרק בסדרה מאת גיא אורבניאק.
הסרט הישראלי הראשון בנטפליקס ישראל יהיה "תמונת הנצחון" של אבי נשר (02.06.22)
"תמונת הנצחון" של אבי נשר יהיה הסרט הישראלי הראשון שיגיע לשירות הסטרימינג נטפליקס בישראל. עסקת הרכישה של הסרט כוללת את הפצתו בסטרימינג דרך נטפליקס גם בארה"ב.
"תמונת הניצחון" - טריילר: אבי נשר וג'וי ריגר בתקופת מלחמת העצמאות (01.09.21)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הישראלי "תמונת הניצחון" של אבי נשר אשר מועמד ל-15 פרסי אופיר ומככבים בו ג'וי ריגר, משי קליינשטיין, אמיר חורי, תום אבני, ידין גלמן ואליענה תדהר. הסרט חוזר אל תקופת מלחמת העצמאות, קצת אחרי "זעם ותהילה" של הבמאי.
הוקפאו צילומי "תמונת הניצחון" של אבי נשר בעקבות סגר הקורונה השני (11.09.20)
ימים בודדים לפני שהיו אמורים לצאת לדרך, הוקפאו צילומי דרמת-המלחמה הישראלית "תמונת הנצחון" של אבי נשר בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר שני והגבלות חדשות. בהודעה שנשלחה לצוות ההפקה מובטח כי צילומיו יחודשו מיד כשיתאפשר.
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון" (30.07.20)
החלו עבודות הקמת סט הצילומים לסרטו של אבי נשר "תמונת ניצחון", עם כוונה להתחיל את הצילומים עם השחקנים כעבור פחות מחודש וחצי. בסרט יככבו ג'וי ריגר, ידין גלמן, אמיר חורי, אליאנה תדהר, משי קליינשטיין, תום אבני ועלא דאקה.
הסרט הישראלי "לילה בחיפה" של עמוס גיתאי לתחרות הרשמית של פסטיבל ונציה 2020 (28.07.20)
הסרט הסאטירי-דרמתי הישראלי "לילה בחיפה" של עמוס גיתאי עם מריה זריק, ח'אולה איבראהים, נעמה פרייס, צחי הלוי, טום באום וחנה לסלאו, יתחרה על פרס אריה הזהב בתחרות הרשמית של פסטיבל ונציה 2020 באיטליה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המסע המטלטל לברלין
המסע המטלטל לברלין
על עשבים יבשים
על עשבים יבשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות